Hotel Gabriel House

Met vrienden

Geweldig guesthouse!

Erik Smits
22-11-2010

Dit guesthouse is geweldig. Prijs/kwaliteit verhouding is super. Het guesthouse ligt halverwege een steile berg ongeveer 10 minuten van het centrum van Cork. De service is meer dan goed. Erg vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Leuke eetzaal met heerlijk ontbijt! De kamers zijn schoon en netjes. Echt een aanrader.

Best place to be!!!!!

jean mertens
18-11-2010

Super B&B, perfecte prijs /kwaliteit verhouding.

Service met een smile.

Eten kwalitatief super.

Kamer en badkamer schoon, lekkere bedden.

Zeer behulpzaam personeel, ze heten Kathleen Samantha en Valerie.

Top Notch!

Lucas
17-11-2010

Helemaal gewelddig,

fantastische money for value!

Dit is een hostel waar de s weg gelaten kan worden. Heerlijk ontbijt ook

We hebben een aantal aanbieders voor Gabriel House voor je op een rij gezet:

Prima gastvrij hotel dichtbij centrum

Ton Schilders
2-6-2010

Gabriel Guesthouse is een mooi hotel (in oud soort herenhuis) op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum. Op de bovenste etage uitzicht op haven en treinstation. Kamer zag er prima en netjes uit. Badkamer nogal klein maar zeer schoon. Personeel (Valerie) zeer vriendelijk, persoonlijk en service-gericht.

Lekker uitgebreid engels ontbijt in mooi eetzaaltje. Beetje moeilijk te vinden wel.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.

Prima uitvalsplek

jeroen
18-5-2010

Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen (heuvel af naar het centrum). Kamer 18 is erg klein en het ruikt naar riool. De badkamer was erg netjes verzorgd en eigenlijk in tegenstelling tot de rest van de kamer. De medewerkers (waaronder Valerie) waren erg vriendelijk en zeer service gericht. Ontbijt was goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Gabriel House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gabriel House in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gabriel House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.