Hotel Clayton Cork City

Hotel Clayton Cork City
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Clayton Cork City voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Clayton Cork City in het Nederlands

Prima hotel voor een stedentrip

Alexandra van Doorn
7-8-2017

Wij waren hier voor een citytrip Cork. Fijne uitval basis om de stad / omgeving te verkennen. De kamer was groot en de bedden lagen lekker. De badkamer is iets minder modern dan de rest van de kamer. Afgezien van het feit dat het dus minder modern was een prima badkamer. Ontbijt was uitgebreid, genoeg keuze. Voor een cappuccino moet je overigens bij het ontbijt wel bij betalen.

Prima verblijf voor een stedentrip

Laurien
6-8-2017

Heerlijk bed en bad in de hotelkamer. Het hotel ligt op een goede locatie in de stad. Het ontbijt was prima, jammer dat je voor een cappuccino extra moet betalen. In de lobby kan je ook koffie (to go) halen, heel lekker!

Top locatie en prima hotel

Naomi
4-8-2017

Dit hotel is echt super centraal gelegen met mooie ligging aan het water. Prima kamers en ontbijt en veel zitgelegenheden.

Zeker een aanrader voor ern steden trip naar Cork!

Oude reviews (archief)

Even zoeken hoe je met de auto de garage inkomt.

maar eenmaal binnen is het keurig. Mooie ligging gelijk aan het water in het centrum. Kamers met airco en het ontbijtbuffet is super

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clayton Cork City in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clayton Cork City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clayton Cork City scoort een 8.28 uit 10 op basis van 5 reviews.