Bed and Breakfast Belvedere Lodge

Laatste review

Flinke afstand tot stadscentrum

Erwin Castricum,
21-9-2007

Flinke afstand tot stadscentrum. Ruime kamers en vriendelijke ontvangst, uitgebreid Iers ontbijt.

3 reviews over Bed and Breakfast Belvedere Lodge in het Nederlands

Goed B&B hotel, goede prijs/kwaliteit

Robin
12-7-2007

Goed B&B hotel, goede prijs/kwaliteit

Dit hotel b&b ligt op een kruispunt van een stuk of 6 snel-en toegangswegen. Wat een herrie en wat een stank! We wilden lopend naar het centrum maar met de auto duurde het nog een half uur. Het ontbijt was redelijk veel vette hapjes maar als je daarvan houdt. De kamers waren schoon maar niets bijzonders.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Belvedere Lodge in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Belvedere Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.