Hotel Ambassador

4 reviews over Hotel Ambassador in het Nederlands

Neit ver van busstation

Marion
18-4-2012

Grote kamers, vriendelijk personeel. Sauna en welness mogelijkheden.

Liggin t

J.Konings
22-7-2007

Liggin t.o.v. station en centrum is vrij slecht. Het is een klim naar boven om vanuit centrum en station het hotel te bereiken. Hotel staat op een heuvel. Hotelkamers zijn heel netjes, koffie- en theefaciliteiten. Eten is vrij duur kwaliteit t.o.v. hetgeen geleverd wordt, steak (taai) € 28,95. Personeel is heel vriendelijk, wij vertrokken om 06.30 uur, nachtportier zorgde voor ontbijt. Klasse. Personeel is heel vriendelijk. Kamers achterzijde zijn vrij rumoerig, door de ventilator van keuken(???). Wij hadden een kamer met 2 etages, beneden hal en trap naar boven, boven kamer en badkamer. Er zijn koffie- en theefaciliteiten. Voor personen, die slecht ter been zijn, dus gezien de hoogte van het hotel, geen aanrader, voor de rest wel.

Een geweldig gastvrij hotel

Martin& Katy
4-8-2006

Een geweldig gastvrij hotel...Supervriendelijk personeel...We kregen meteen koffie aangeboden...nog nooit meegemaakt...prachtige kamer...heerlijk ontbijt....we moesten de laatste dag erg vroeg naar het vliegveld vertrekken...6 uur,maar er stond speciaal voor ons wel een ontbijt klaar!!! Een aanrader!!1

Prima, klassiek hotel

Anne-Marie
27-10-2005

Prima, klassiek hotel.

Er is een mooie lounche en bar in het hotel waar je de hele dag terecht kunt voor een hapje en een drankje. Restaurant is ook goed. Kamer aan de voorkant was ruim en goed.

Naar de stad is ca. 15 minuten lopen heuvelafwaarts. Terug dus een klimmetje maar met een taxi ben je er zo.

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.