Cork

We hebben een aantal aanbieders voor Cork voor je op een rij gezet:

vakanties Cork

We hebben een aantal aanbieders voor Cork voor je op een rij gezet:

Reviews over Cork

Goed, maar slechte bediening.

L.L.,
    18-8-2017

Eten was best wel goed,

Meer dan een uur wachten op ons diner. Dat is niet fijn om met een kind van 12 te moeten wachten terwijl we op tijd in bed hadden willen liggen voor onze vroege lucht (5.50) de andere morgen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel voor een stedentrip

Alexandra van Doorn,
    7-8-2017

Wij waren hier voor een citytrip Cork. Fijne uitval basis om de stad / omgeving te verkennen. De kamer was groot en de bedden lagen lekker. De badkamer is iets minder modern dan de rest van de kamer. Afgezien van het feit dat het dus minder modern was een prima badkamer. Ontbijt was uitgebreid, genoeg keuze. Voor een cappuccino moet je overigens bij het ontbijt wel bij betalen.

Gereisd zakelijk in augustus 2017

Fijn hotel met fantastisch uitzicht!

Alexandra van Doorn,
    7-8-2017

Mooie kamers! Vanuit de kamer (5e verdieping) had je prachtig uitzicht! Verder heel fris en zeer uitgebreid ontbijt. Het is een heerlijk hotel voor bijvoorbeeld een citytrip naar Cork.

Gereisd zakelijk in juli 2017

Prima verblijf voor een stedentrip

Laurien,
    6-8-2017

Heerlijk bed en bad in de hotelkamer. Het hotel ligt op een goede locatie in de stad. Het ontbijt was prima, jammer dat je voor een cappuccino extra moet betalen. In de lobby kan je ook koffie (to go) halen, heel lekker!

Gereisd zakelijk in juli 2017

Super uitzicht!!!

Naomi,
    4-8-2017

Mooi hotel met chique lobby, goede lounge en heerlijke kamers met prachtig uitzicht over Cork. De glazen grote ramen in de kamer maken dit extra spectaculair en het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Cork scoort een 8 uit 10, op basis van 29 reviews