Cork

Reviews over Cork

Ierland een must

Paul
    25-4-2019

Auto rondreis Ierland met goede b&bs. Een land wat je moet bezoeken, gastvrije mensen en een werkelijk prachtige natuur vooral de nationale parken zijn een must. Ook Dublin in een geweldige stad met het Trinity college waar zich een imponerende bibliotheek bevind. De B&Bs die voor ons waren geselecteerd waren van een goede kwaliteit bij meestal lieve mensen en een goed ontbijt. Wij hebben genoten van Ierland en zijn van plan met onze caravan dit geweldige land nogmaals te bezoeken

Gereisd Met partner in juli 2017

Op bezoek bij Ierse vrienden

L.L.
    18-8-2017

Wij hebben vrienden die op een gigantisch buitenverblijf wonen ( 54 kamers ) Veel dingen met hun ondernomen. O.a. Blarney Castle, even buiten Cork, bezocht met onze kleinzoon, die de Blarney stone kuste op een hoogte van 104 feet. Petje af voor hem! Ik deed dit reeds in 1964. Super leuk, maar wel eng !!! Hahaha!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Een aanrader voor vintage shoppers

Alexandra van Doorn
    7-8-2017

Cork is echt onwijs leuk om naar toe te gaan voor een stedentrip. De English Markt is onwijs leuk. Wat mij daarnaast op viel is dat je veel vintage shops hebt in Cork. Er zijn daarnaast genoeg leuke koffie tentjes en eettentjes! Een aanrader voor een dag of twee om er even op uit te gaan!

Gereisd Zakelijk in juli 2017

Leuke stad

Dirk
    23-3-2014

Patrick Street is een lange straat midden in Cork, met vele winkels en leuke zijstraatjes. De English market is ook zeker een bezoekje waard. Bij Dunnes kun je goed lunchen. Verder genoeg kroegjes met live muziek en een gezellige sfeer.

Gereisd Met partner in Sun Jun 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk maar niet bijzonder

Anne
    14-3-2012

Best een leuke stad, gezellig centrum met veel leuke winkels. Het uitgaansleven vind ik wat minder; ik moest vrij lang zoeken voor een traditionele muzieksessie. Deze zijn vrij dun gezaaid.

De omgeving is wat saai (als je de 'bergen' van Kerry en Killarney net hebt gehad); wat wel leuk is om te doen is een fietstocht van Cork naar Cobh. Je bent dan wel een dagje zoet maar het is een mooie tocht langs de Lee.

Gereisd Met partner in juni 2011
Cork scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 reviews