Reviews over Cobh

mooie plek met schitterend uitzicht

Theo Krijnen
    10-8-2015

locatie is erg mooi, goede service, vriendelijk personeel, goede (Chinese) keuken, nette kamers

Super plekje

Ron Overduin
    9-7-2013

Wij zijn een week verbleven in dit hotel voor een visvakantie. De accommodatie is geweldig en de service die wij gehad hebben was voor ons ongekend en niet van deze aardbol. Kortom een geweldige tijd gehad in een super mooie omgeving in een mooi en schoon hotel met zeer ruime kamers alles tot in de puntjes verzorgd. We zijn alweer aan het sparen voor volgend jaar we gaan er zeker terug !!!

zeker voor herhaling vatbaar.

b.de hond
    4-9-2012

zeer vriendelijk personeel,mooie locatie en zeer goed te eten.

Nette B&B met uitzicht op de haven

M. van der Heijden
    11-5-2012

B&B met uitzicht op de haven van Cobh. Wij verbleven er twee nachten in een familiekamer met een 2-persoons en twee 1-persoonsbedden, voorzien van badkamer met (goede!) douche, toilet en wastafel. Verder een televisie en föhn op de kamer. Kamers zijn netjes ingericht. Dagelijks beddenopmaakservice en schone handdoeken. 's Ochtends een uitgebreid Iers ontbijt met eieren, bacon, worstjes, brood, toast, jam, koffie/thee, sinasappelsap, cornflakes, melk en fruit. Vriendelijke eigenaren.

mooie ligging, attente bediening

Theo Krijnen
    31-5-2011

we komen hier sinds twee jaar met een ghroep van 12 personen om op zee te vissen.

Eerste jaar was minder maar tweede jaar was alles perfect geregeld.

Cobh scoort een 8,5 uit 10, op basis van 7 reviews