Cobh

Reviews over Cobh

aanrader The Cobh heritage centre

gonda
    14-4-2018

zag dat er alleen in 10 leukste dingen van Cobh de Titanic museum aangeprezen werd (is ook leuk en ik heb reis overleefd) maar the heritage centre vonden wij mooier. Dit gaat over de Ierse emmigratie , over verschillende tijdsperiodes en naar welke landen. Een echte aanrader...

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig havenplaatsje

H.Mulder
    23-12-2008

Wij hadden regen en zon, veel pubs die zeer gezellig waren. Niet zo veer restaurants in de gematigde prijsklasse. De pubs hebben wel goed eten. Als er een groot cruise schip aanmeert, is het erg druk in Cobh.

Gereisd Met partner in juli 2008
Cobh scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews