Reviews over Clonmel

Betaalbaar paradijsje in de wicklow mountains!

Marc van Lanen
    11-7-2009

Geweldig gelegen hostel, midden in de wicklow mountains.

Eén van de weinige accomodaties in Glendalough en wat voor eentje. Het hostel telt ongeveer 120 bedden, verdeeld over slaapzalen met 3 tot 8 bedden. Elke slaapzaal is erg ruim en heeft eigen badkamer en toilet.

Tevens voldoende kastjes op elke kamer welke met een gewoon slotje zijn af te sluiten. Bedden slapen prima.

Het hostel is gelegen aan het lower lake en heeft een grote tuin waar je lekker kan liggen, rustig op een bankje kan zitten, maar ook kan voetballen oid. Vanuit het hostel loop je in 10 minuten naar het upper lake. Alle wandelingen voor de omgeving (zo'n 8 gemarkeerde wandelingen) beginnen praktisch bij het hostel.

Ontbijt is ietwat karig voor het betaalde geld maar voldoet. In de weekenden kan het druk worden in het hostel dan is vooruit boeken verstandig (kan via de website).

Clonmel scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews