Clonakilty

Reviews over Clonakilty

gezellig

Ed en Lenny,
    5-8-2008

Leuk en mooi stadje waar het gezellig druk is. Gezellige pubs vooral de An Teach Beag en lekker eten bij Phoenix bar en bistro. Vanuit Clonakilty is het gemakkelijk en fijn om dagtochten te maken. Het is een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig en sfeervol stadje aan de zuidkust van Ierland

peter,
    23-8-2007

Gezellig en sfeervol stadje aan de zuidkust van Ierland. Ook wij kunnen een bezoekje aan pub The Barras aanbevelen, zeker wanneer er live muziek is. Stadje heeft goed chinees restaurant in het centrum.

Gereisd met vrienden in Thu Jul 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een heel mooi stadje! We hebben het hier uitstekend

Marisca & Arjan,
    30-12-2006

Echt een heel mooi stadje! We hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad en raden dit iedereen aan. Veel te doen in de omgeving. Een auto is dan wel echt noodzakelijk. Een tip; ga gewoon het land eens in met de auto. Je komt zoveel mooie dingen en vriendelijke mensen tegen! De Drombeg Stonecircel was ook echt heel erg mooi!

Gereisd anders in december 2006

We hebben er heerlijke 14 dagen doorgebracht, heeeeeel met

Heike Gebert - Watermann,
    16-3-2005

We hebben er heerlijke 14 dagen doorgebracht, heeeeeel veel pub's met een riant aanbod aan optredens. Mooi strand in de buurt, maar alleen met de auto te bereiken vandaar een 8, hetzelfde geldt voor de omgeving, erg mooi maar je hebt een auto (of fiets)nodig. Gunstig is het riante aanbod aan overnachtingsmogelijkheden in het stadje zelf.De pub's met veel live optredens zijn dus te voet te bereiken en dat is altijd een groot voordeel. Tip: haal bij de VVV het wekelijkse programma waarin o.a. alle optredens vermeld staan. Voor de gene die de Barra's bezoeken (een must!!!)de live muziek is in het achterste gedeelte van het gebouw en vanuit de pub te bereiken. In de pub zelf hoor je helemaal niets van de muziek dus gelijk door naar achteren! Veel plezier, Heike

Gereisd anders in maart 2005
Clonakilty scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews