Bed and Breakfast Faul Farmhouse

Bed and Breakfast Faul Farmhouse
9,5

1 review over Bed and Breakfast Faul Farmhouse in het Nederlands

Met vrienden

Net buiten clifden, echte verwennerij

Marc
15-11-2009

Bed & Breakfast in optima forma!

Gelegen aan een doodlopend weggetje, dus erg rustig ligt dit prachtige landhuis. In totaal zijn er ongeveer 10 kamers beschikbaar, allen uitgerust met een nette badkamer en lekkere bedden.

Het ontbijt hier is op en top full irish! Zeer rijkelijk, echt een goed begin van de dag.

De gastvrouw en heer zijn er op uit je een geweldige tijd te laten beleven en dat lukt volledig.

Op 200 meter van het landhuis eindigt het weggetje aan een baai, heerlijk om daar de zonsondergang mee te maken.

Gelegen 2 km van het centrum van clifden en dus een prima uitvalsbasis om connemara te verkennen, 1 van de vele spectaculaire wandelingen daar te ondernemen en te genieten van de vele meren. In de buurt ook een paar prima stranden.

Geen negatief punt kunnen ontdekken derhalve!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Faul Farmhouse in Clifden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Faul Farmhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.