Bed and Breakfast Dolphin Beach House

BedAndBreakfast

We hebben een aantal aanbieders voor Dolphin Beach House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Dolphin Beach House in het Nederlands

De B&B is fantastisch gelegen aan een smal weggetje langs de kust. De ontvangst was zeer hartelijk! Helaas werden we in een kamer zonder uitzicht gezet.

Het ontbijt was zeer karig. Geen beleg zoals kaas of vlees en geen keuze uit brood of broodjes.

De kamers waren mooi maar mochten wel iets beter gepoetst worden! De vieze thee kopjes van de dag tevoren werden niet gewisseld tegen zuivere en de koffie en thee op de kamer werd niet aangevuld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dolphin Beach House in Clifden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dolphin Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.