Vakantiepark Clifden Glen Cottages

Vakantiepark Clifden Glen Cottages
7,5

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Clifden Glen Cottages voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiepark Clifden Glen Cottages in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldige beleving

B Schulte
27-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Bij aankomst werden we allerhartelijkst ontvangen. Het huisje op het parkje was prima. Schoon en van alle gemakken voorzien. We hadden geen last van lekkende ramen zoals ik uit eerdere reacties las. Die van ons waren prima. Het kleinschalige parkje is mooi gesitueerd en niet al te ver van het levendige Clifden af. Op het parkje zelf is niet heel veel te beleven, er is een pub, maar toen wij er waren was die op een opaatje na leeg. Het was ongekend mooi weer voor Ierse begrippen, waardoor we 's ochtends en 's avonds wel last hadden van midges en dus niet echt fijn buiten konden zitten aan de picknick tafel. Skin so soft van Avon hielp ons heel goed, maar dan ook in je haar smeren, want anders prikken ze in je hoofdhuid. Genoeg te zien en te doen in de omgeving en uit eten bij O'Malleys was een iers feestje.

Goed maar wel verouderd

Andre
25-5-2017
  • Onderkomen8

Veel vocht tussen de ramen waardoor het uitzicht niet mooi was. Het park was voor de rest prima.

Tip het Boardingcafé aan het eind van de Beachroad in Clifden hier kan je lekker eten , drinken en genieten van een mooie zonsondergang.

Prima huisjes op een mooie plek

Patricia
26-8-2014
  • Onderkomen7

Prima huisjes op een mooi landgoed. Vriendelijke mensen bij de receptie, die elke dat een paar uurtjes open is.Er is een bar bij die elke avond vanaf 7 uur open is en waar Wifi is, dus volop tieners daar! De huisjes zijn inderdaad niet super onderhouden (aan de buitenkant) maar binnen is het netjes en daar gaat het tenslotte om. Leuke minigolf (letterlijk met bunkertjes en zo op een grastapijtje) we hoefden geen huur te betalen voor de sticks en de balletjes! Wij zijn 3 nachten hier geweest en dat is prima voor 14 dagen zou het wat lang zijn. Als je vanuit Clifden er naartoe rijd vind je aan je rechterhand nog een Lidl en verderop een Aldi, altijd handig!

Buro Scanbrit

Fijne huisjes op pretig park

Robert
15-4-2010
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prima Vakantiepark met prettige huisjes, goed ingericht en lekker ruim.

Ook prima bedden & badkamer.

Op het park is van alles te doen en het biedt ook een leuke pub met regelmatig live muziek.

Park ligt wel net wat ver voor het prettige van het levendige Clifden af, een leuk stadje met diverse barretjes en restaurantjes.

Omgeving is geweldig, of je nu richtig de kust gaat, de bergen intrekt of de dorpjes langs gaat.

Leuk huisje

A.J.
29-8-2009
  • Onderkomen7

Ons huisje was netjes en schoon. Niet heel luxe maar zeer zeker goed voorzien. We waren er drie nachten. De omgeving is prachtig. De receptie was niet bemand, alleen telefonisch te bereiken.

is het net niet....

MAMA
9-8-2009

Huisje was sterk verouderd verf hing los aan het plafond en de dubbele beglazing was overal lek... dit maakte de boel nog troostelozer door de permanente condens in het venster.. Clifden is een mooi stadje en de Connemara is een schitterend natuur gebied om in te wandelen. Tip: ga eten bij Guys

Clifden Glen Cottages

Bianca
11-7-2009

Wij zijn hier een week geleden geweest.

Een klein huisje, met idem keuken, maar genoeg om een maaltijd te bereiden.

Iets minder modern, maar alles wat je nodig hebt.

De huisjes staan vrij dicht op elkaar, vrijstaand.

2007

Leuke vakantiewoningen op een kleinschalig vakantiepark (ca. 30 woningen). Mooi natuurlijk gelegen park. Mooie ruime huisjes.

Ca. 3 kilometer van het dorp Clifden af, weg hierheen is via een verkeersweg zonder voetpad waar de auto's met ca. 80 km/u voorbij komen rijden, dus gezellig een avondje in de vele pubs in het dorp doorbrengen en lopend terug is niet een geheel prettige ervaring.

Clifden is wel een gezellig en vrolijk stadje/dorp en ook de omgeving (Connemara) is een mooie streek waar veel te zien en te ondernemen is.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Clifden Glen Cottages in Clifden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Clifden Glen Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.