Clifden

Reviews over Clifden

Geweldige beleving

B Schulte,
    27-9-2018

Bij aankomst werden we allerhartelijkst ontvangen. Het huisje op het parkje was prima. Schoon en van alle gemakken voorzien. We hadden geen last van lekkende ramen zoals ik uit eerdere reacties las. Die van ons waren prima. Het kleinschalige parkje is mooi gesitueerd en niet al te ver van het levendige Clifden af. Op het parkje zelf is niet heel veel te beleven, er is een pub, maar toen wij er waren was die op een opaatje na leeg. Het was ongekend mooi weer voor Ierse begrippen, waardoor we 's ochtends en 's avonds wel last hadden van midges en dus niet echt fijn buiten konden zitten aan de picknick tafel. Skin so soft van Avon hielp ons heel goed, maar dan ook in je haar smeren, want anders prikken ze in je hoofdhuid. Genoeg te zien en te doen in de omgeving en uit eten bij O'Malleys was een iers feestje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooi gelegen B&B, schoonmaak en ontbijt kan beter

Ellen,
    21-9-2017

De B&B is fantastisch gelegen aan een smal weggetje langs de kust. De ontvangst was zeer hartelijk! Helaas werden we in een kamer zonder uitzicht gezet.

Het ontbijt was zeer karig. Geen beleg zoals kaas of vlees en geen keuze uit brood of broodjes.

De kamers waren mooi maar mochten wel iets beter gepoetst worden! De vieze thee kopjes van de dag tevoren werden niet gewisseld tegen zuivere en de koffie en thee op de kamer werd niet aangevuld.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie, rustige camping.

Sofieenwim,
    24-7-2017

Mooie eerste indruk. Sanitair is misschien ietwat verouderd, maar voldoet zeker! Mooie grote overdekte ruimte waar je kan eten en koken. Waterkoker en koelkast ter beschikking. Voldoende ruimte voor meerdere gezinnen. Ontspanningsruimte met biljarttafel en tv. Wat boeken en wat spelletjes aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed maar wel verouderd

Andre,
    25-5-2017

Veel vocht tussen de ramen waardoor het uitzicht niet mooi was. Het park was voor de rest prima.

Tip het Boardingcafé aan het eind van de Beachroad in Clifden hier kan je lekker eten , drinken en genieten van een mooie zonsondergang.

Gereisd met partner in april 2016

Prachtige plek; uitzicht op zee

Rien Weststrate,
    18-9-2016

B&B Seafield House is een plek waar je je direct thuisvoelt; warme behulpzame eigenaren; prima ontbijt en uitstekende kamer (beetje krap) en badkamer ; superschoon!

Gereisd met partner in augustus 2016
Clifden scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews