Hotel Claregalway

HotelWeer vandaag20°16°
Hotel Claregalway

We hebben een aantal aanbieders voor Claregalway voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Claregalway in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

Dit hotel ligt aan een drukke weg

Anke bakker
25-7-2007

Dit hotel ligt aan een drukke weg. We hadden voor het eerst in de Ierse hotels maar een bed op de kamer(in andere hotels staat een groot bed van 160 bij 180 en ook nog een een persoonsbed bij)

Het eten is er super ook een zwembad met sauna, maar verplicht een badmuts, kamers waren erg warm.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Claregalway in Claregalway, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Claregalway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Claregalway scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.