Sorteren

Reviews over Charleville

De 4 sterren zeker waard!!

anja
    4-8-2009

Hier een weekend verbleven in verband met familiefeest.

Zeer goed hotel met prachtige kamers!

Kingsize bedden, met een flinke selectie aan kussens.

Heel goed ontbijt in buffetvorm, heel veel keuze en erg smakelijk.

Ook de receptie is erg klantvriendelijk.

Er is ook een wellnesscentrum met zwembad.

Voldoende parkeergelegenheden.

Het enigste minpuntje is dat er ook een disco is wat

geluidsoverlast gaf.

prima uitvalsbasis voor beara

R. Hofman
    1-7-2009

Dalewood is een prima accommodatie in een klein dorpje aan de Ring of Beara. Het huis zag er prima uit. Ruim, goed ingericht, hele goede bedden, goed sanitair. Wasmachine/droger aanwezig. Rustig gelegen, net buiten het dorp. Sparwinkeltje op nog geen 5 min. lopen (iedere dag open). In het dorp veel pubs maar verder niet veel faciliteiten (géén pinautomaat bijvoorbeeld). Grote plaats Bantry 17 km. verderop met grote supermarkt en leuk centrum. Service was goed, er ging een toilet stuk (lekte) en dat werd binnen een dag gerepareerd.

prima huis in een mooie omgeving

erik
    6-8-2008

prijs/kwaliteisverhouding prima, alleen het weer zat niet mee !

goed!

Frank
    22-7-2008

De huisjes zijn netjes en niet oubollig ingericht. Keuken is netjes en volledig ingericht, geen oude apparatuur. supermarktje om de hoek.

vriendelijke en makkelijke verhuurder.

Met zijn 4ren een weekje Glengarriff het was gewoon super

Marianne Aaldering
    23-4-2008

Met zijn 4ren een weekje Glengarriff het was gewoon super we hebben genoten van de rust en de landelijke omgeving gewoon prachtig De ontvangst en service was geweldig ze stonden direkt voor je klaar. Er was genoeg van alles aanwezig het enige wat we misten was een kurketrekker, maar die was zo gekocht. 4 meiden moeten toch een wijntje drinken he. Glengarriff is een leuk stadje je kunt er prima eten op verschillende locaties en 's-avonds is het er ook reuze gezellig met allerlei sing songs.