Hotel Bush

Hotel Bush

We hebben een aantal aanbieders voor Bush voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bush in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

mooi gelegen midden in centrum

jan en inke
4-7-2011

Ruime kamers, ca. 7 meter lang met 2 eenpers.bedden en een dubbel bed met nog ruimte voor een zitje. Gratis parkeren achter het hotel, gratis wifi, uitstekend ontbijt!

Mooi uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bush in Carrick-on-Shannon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bush zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bush scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.