Reviews over Boyle

heerlijk huis met fantastisch uitzicht

a_marie_mosterman,
    4-8-2011

We hebben 12 dagen doorgebracht in Lake Shore House. Heerlijk rustige ligging aan het meer, kwartiertje rijden van Carrick en Boyle, half uurtje treinen naar Sligo.

Gastvrije en vriendelijke ontvangst, mooie kamers met fantastisch uitzicht. Met zorg en aandacht aangekleed. Een absolute aanrader voor rust- en natuurzoekers en als uitvalsbasis voor verkenning van Ierland.

heerlijk rustige ligging, gastvrij, mooie kamers

Anne-Marie en Martin,
    2-8-2011

Lake Shore House ligt aan een prachtig meer. Het is een fijne plek om te verblijven. Het is er rustig, fijn om te wandelen en in een kwartiertje ben je in Carrick of Boyle.

De ontvangst is gastvrij, en servicegericht en de kamers licht, comfortabel en gezellig ingericht. We hebben ons hier gedurende bijna twee weken erg thuis gevoeld.

Omgeving en het huis zijn geweldig.

Gerard,
    16-6-2011

Heb mij daar kostelijk vermaakt. Uitstekend ontbijt, zeer goede kamers met een prachtig uitzicht over het meer.