Reviews over Blessington

UItstekende plek, maar onverzorgde huizen

W.K. van Rijssen,
    14-6-2009

Sinds juli 2008 zijn er nieuwe huizen in een rij voor de oudere huizen bijgebouwd. De nieuwe huizen zijn groot (3 slaapkamers met ensuite badkamers). Van de 12 nieuwe huizen zijn er 5 nog niet afgebouwd (afgewerkt en niet voor verhuur beschikbaar). De nieuwe huizen zijn kaaltjes ingericht (matige goedkope bedden en geen enkele decoratie) maar hebben wel een fantastisch uitzicht. De oude huizen (Seefin 1 tm 8) zijn het uitzicht hierdoor goeddeels kwijtgeraakt, alleen Seefin 9 en 10 hebben nog uitzicht. De inrichting van de grote huizen (8 bedden) is slechts berekend op maximaal 6 personen. Na 1 jaar waren veel zaken al behoorlijk beschadigd (scheur in stoel, onvolledige inventaris, etc.)

De estate ligt zo'n 16 km van Blessington

Eblana,
    20-6-2006

De estate ligt zo'n 16 km van Blessington. Je hebt zeker wel een auto nodig. Het ligt zeer centraal gelegen t.o.v. Dublin en de Wicklow Mountains. Een dagje Dublin is dan ook makkelijk te doen.

Het is een fantastische locatie. Het uitzicht vanuit de huizen is adembenemend. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.

Blessington scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews