Vakantiehuis
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ravens Oak voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Ravens Oak in het Nederlands

Fantastische cottage!

Max de Mooij Sr.
22-8-2011

Ravens Oak is de beste keuze die we konden maken! Onze Ierse vrienden uit Cork tipten deze accommodatie niet voor niets... Heerlijk rustige ligging in the middle of nowhere, maar met alle comfort. De eigenaren, Michael en Susan Cobly, wonen in de andere helft van het huis. Heel hartelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ze maken graag een praatje en geven tips voor trips en wandelingen, maar zullen zich zeker niet opdringen. Het huisje is echt helemaal compleet, met complete keuken met eettafel, oven, magnetron, afwasmachine, wasmachine en droger, twee slaapkamers elk met badkamer, knusse zitkamer met TV en internetaansluiting. Rondom het huis ligt een inmense tuin waarin je heerlijk kunt wandelen of luieren op de diverse zitjes. Groente komt uit de biologische tuin van Susan. "s Nachts is het echt donker en stil. Het enige geluid komt van een raaf, een uil of een koe. Een waar paradijs voor de rustzoeker die ook op comfort gesteld is!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ravens Oak in Bantry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ravens Oak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.