Reviews over Bantry

heel goed

Schepers,
    5-3-2017

Kamers mooi, fijn zwembad, eten was alleen wat eentonig, elke dag wortels bloemkool vlees en aardappelpuree.

Fantastische cottage!

Max de Mooij Sr.,
    22-8-2011

Ravens Oak is de beste keuze die we konden maken! Onze Ierse vrienden uit Cork tipten deze accommodatie niet voor niets... Heerlijk rustige ligging in the middle of nowhere, maar met alle comfort. De eigenaren, Michael en Susan Cobly, wonen in de andere helft van het huis. Heel hartelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ze maken graag een praatje en geven tips voor trips en wandelingen, maar zullen zich zeker niet opdringen. Het huisje is echt helemaal compleet, met complete keuken met eettafel, oven, magnetron, afwasmachine, wasmachine en droger, twee slaapkamers elk met badkamer, knusse zitkamer met TV en internetaansluiting. Rondom het huis ligt een inmense tuin waarin je heerlijk kunt wandelen of luieren op de diverse zitjes. Groente komt uit de biologische tuin van Susan. "s Nachts is het echt donker en stil. Het enige geluid komt van een raaf, een uil of een koe. Een waar paradijs voor de rustzoeker die ook op comfort gesteld is!

Mysterieuze omgeving

H GORIS,
    11-1-2008

Mysterieuze omgeving. Leuk plaatsje vooral met wat zeemist, waar een standbeeld staat van ene meneer Wolf de oprichter van de IRA, die verbazingwekkend 'protestant' was, om naartoe te wandelen. Er werd, ook wij de hotelgasten waren uitgenodigd, in de kelders een dansavond voor streekbewoners georganiseerd. Kompleet met harmonica, viool en zang, kabouters en elfachtige figuren, oude vrouwtjes die meehupten en bier dronken met kromgegroeide schaapherders die uit volle borst meezongen en ronddansten. Het leek wel een Kentuckie western. De omgeving staat vol met standbeelden en monumenten van veldslagen die allemaal zijn verloren omdat de Ieren ruzie onder elkaar kregen.

Ik was hier in juni 2006

Bep,
    7-7-2006

Ik was hier in juni 2006. Prachtig gelegen hotel met mooi park er om heen. De kamers waren een klein beetje verlopen, maar wel o.k. Het diner was prima, het ontbijt karig maar voor 2 Euro kon je een Engels ontbijt krijgen. Bantry is een beetje armoedig dorp waar verder niet zo veel te beleven is. Een bezoek aan Bantry House is een must, binnen en buiten is het een dag waard.

Ik ben er zomer 2004 geweest

Diana,
    18-5-2005

Ik ben er zomer 2004 geweest. Een prachtig hotel met ruime, nette kamers en een nette badkamer. Het eten is er prima, veel verse vis.

Er ligt een prachtig park omheen en je kunt langs het water (baai)naar het dorpje lopen (ca. 15 minuten). Onderweg ligt een prachtige landhuis dat bezichtigd kan worden.

Bantry scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews