Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Baltimore

Vakantie in Baltimore

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Baltimore

Reviews over Baltimore

• 8LF079026-08-2014

Prachtige plek

Mooie plek om te overnachten als je op doorreis bent. Ik zou er niet voor een week heen gaan als je dingen wilt zien, dan moet je te ver rijden.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 4Stranden

Gereisd met partner in mei 2014

• 9a.doorn1812-06-2010

Klein zeer sfeervol plaatsje

Baltimore is een prachtig klein plaatsje met de typisch vriendelijk Ierse sfeer. Het haventje is klein maar vol sfeer. Terrasjes aan de haven, enkele restaurantjes en de spontane live- muziek uitvoeringen geven het een sfeer die je niet snel zult vergeten!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2009

• 9van Doorn12-06-2010

Betoverend plaatsje

Baltimore was onderdeel van de 17-daagse rondreis Moira (buro Britain) door Ierland (mei/juni 2009). Voor natuur en cultuurliefhebbers een aanrader. Goede hotels, prachtige routes en omgeving en in de buurt van verblijfplaatsen veel te zien. Hoewel men in Ierland aan de "andere" kant van de weg rijdt is Ierland zeer goed te berijden. De reis gaat helemaal rond met de klok mee en laat een afwisselend Ierland zien, van landelijke tot stedelijke omgeving, van het bruisende Dublin tot het indrukwekkende Belfast en kleine romantische plaatsjes zoals Baltimore, alles komt voorbij. Na deze reis was voor ons 1 ding duidelijk, wij gaan absoluut nog een keer terug naar dit prachtige land met vriendelijke inwoners.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur