Pension Cappabhaile House

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag13°8°
Pension Cappabhaile House

We hebben een aantal aanbieders voor Cappabhaile House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Cappabhaile House in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voortreffelijk

M en L en S en F
22-10-2009

In de herfstvakantie een nachtje doorgebracht in dit B&B. Was werkelijk voortreffelijk. Mooie kamer (acht kamers totaal, dus eerder een minihotel dan een B&B), mooi pand, heerlijk ontbijt, leuke speelkamer mét poolbiljart. Je kunt de avond vantevoren doorgeven wat je wilt eten (veel keus!). Ontbijt was ook echt heerlijk, met fruit, kazen, alles erop en eraan. Vriendelijke eigenaren, je voelt je erg welkom, alles erg netjes en schoon, gezellig ingericht. Absolute aanrader. En de omgeving is erg mooi! In Ballyvaughn (piepklein dorpje) is een leuk restaurant/pub waar je goed kunt eten: Logues Lodge.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Cappabhaile House in Ballyvaughan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Cappabhaile House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.