Hotel Oriel House

9,2

5 reviews over Hotel Oriel House in het Nederlands

Zakelijk

Het Oriel House Hotel is een zeer net hotel met een gemoedelijke uitstraling, het is duidelijk een onderdeel van de gemeenschap, hier wordt getrouwd, gegeten en gedronken door de lokale bevolking. Het restaurant heeft een mooi uitzicht en ze serveren hier een heelijk Full Irish Breakfast.

De kamers zijn netjes, soms niet helemaal compleet, maar een belletje met de receptie lost dat meteen op. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De "Powderkeg Bar" is gezellig en serveert prima "pubfood"

Verder is er een goede fitnessruimte aanwezig met Spa en zwembad.

Geweldig hotel!

Ina
15-8-2010

Een mooi hotel, met grote kamers en een prima badkamer.

Je kunt heel lekker eten in de bar, en het menu is gevarieerd.

Het ontbijt wordt geserveerd in een mooie eetzaal met prachtig uitzicht.

Echt een aanrader!

Super hotel nabij Cork

Sandra
29-5-2010

Wat een super hotel! Ideaal hotel als je wel Cork wilt bezoeken, maar er niet wilt verblijven. Dit hotel lijkt vooral gericht op de zakelijke reiziger, maar als toerist is het er ook goed toeven. Het personeel is vriendelijk, de kamer zeer ruim en heel modern ingericht. Ook de badkamer (met zowel een bad als een douchecabine) is ruim en comfortabel. Extra pluspuntje: gratis wifi op de kamer. Het ontbijt wordt geserveerd in een restaurant met een paroramisch uitzicht op de bergen, top! Keuze bij het ontbijt viel wat tegen, maar de kwaliteit was zeer goed. Als je wilt eten kun je prima naar de bar gaan, erg goed eten voor een redelijke prijs gezien de luxe van het hotel (hoofdgerechten ca 17-20 euro). Aanrader: de aardbeien-pavlova als toetje (5 euro).

Tophotel 4 sterren is 5 sterren

Familie uit Eindhoven
15-4-2010

Tja wat zal ik er van zeggen, gezocht naar nadelen maar die zijn er niet, het is niet echt een hotel voor de low budget reiziger maar meer voor zaken mensen al hoewel ze geen onderscheid maken als je met een familie komt

Absolute top.

prachtig zwembad, fantastisch ontbijt je krijgt een gratis krant

bar met vaak live muziek

eigen parkeerterrein

loopafstand naar centrum 3 minuten

en 10 minuten van het vliegveld vandaan

kamer op en top ruim

2007

Het hotel ligt op 20 minuten rijden vanaf het vliegveld van Cork. Per taxi 20 euro. Zo goed als nieuw hotel met een uitstekende ambiance. Het ontbijt is zondermeer uitstekend. Het diner in het restaurant is slecht. Aangebrand eten, rauwe bonen, niets van het drie gangen menu ging goed. De rauwkost was gedeeltelijk bedorven. Bestek smerig. Jammer van het slechte diner.Het hotel is verder top!! De kamers zijn uitstekend. Vers fruit bij aankomst op de kamer en bonbons op je kussen voor het slapen gaan. Kamers groot en schoon. Uitstekende badkamer voorzien van heel veel luxe. Het eten in de bar is goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Oriel House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oriel House in Ballincollig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oriel House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.