Reviews over Aughrim

Mooie woning!

Corry Karssing,
    2-7-2013

Deze vakantiewoningen liggen aan de rand van het dorp, naast een hotel.

De omgeving is prachtig, aan de voet van de Wicklow Mountins. Mooi gebied om te wandelen en leuke plaatsen in de buurt.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen uitleg over gebruik van apparatuur en verwarming. 3 slaapkamers en suite en apart toilet beneden.Niet zon'prettig bankstel, verder was de inrichting prima.

Luxe huis

Bijl,
    26-11-2011

Een prachtig huis, met veel ruimte en gemakt (zoals 3 badkamers) en een vaatwasser. Ook dicht bij het centrum van Aughrim, waar enkele winkels en restaurants gevestigd waren. Ook een leuk park achter met een leuk speelplaatsje. Wat een onprettig gevoel gaf was de camerabewaking bij het huizencomplex en een briefje dat je alle waardevolle spullen boven moest houden.

Een goede uitvalsbasis voor de Wicklow Mountans en Dublin.

Oké

Lin,
    12-8-2010

De huisjes liggen rustig, maar toch vrijwel direct aan de main street van Aughrim. Aughrim is overigens niet veel meer dan die straat, maar daar kun je toch wel terecht bij 1 vd 2 supermarktjes of de Fish and Chips-shop. De woonkamer is door een klein raam erg donker, het eetgedeelte verder prima en de keuken is van alles voorzien, maar wel wat aan de kleine kant. Slaapkamers met ieder eigen badkamer zijn ruim en bedden prima. Aan de achterzijde een kleine plaats met picknicktafel, maar direct daarachter een groot grasveld waar de kinderen kunnen spelen. Wij hebben het huis m.n. gekozen voor de gunstige ligging tov de Wicklow Mountains. Daarvoor bleek het ook prima. Voor ons was een paar dagen echter meer dan voldoende. Een week zou voor ons te lang zijn geweest. De contactpersoon woonde 2 huizen verderop, maar op de dag van vertrek belde wij haar om half 10 's ochtends kennelijk uit haar bed, beetje typisch, zeker omdat we onze vertrektijd hadden gemeld.

Fraai gelegen, centraal en toch rustig.

Robert,
    22-11-2009

Mooi, groot huis, grote slaapkamers, fraai centraal gelegen, ruime parkeerplekken, veilig voor kids.

Huis vrij nieuw, helaas wel al matige afwerking te zien op sommige plekken, gemiste kans.

Hoofdzekering ging kapot tijdens verblijf, was in 10 minuten geregeld, super.

Omgeving zeer fraai, Wicklow Mountains een must. Grote supermarkten & winkelcentrum in Arklow, in Aughrim alles lopend te doen.

Prijzen in herfstvakantie zeer laag, weer zat helaas niet mee (nat en warm).

Schitterende omgeving en goede uitvalsbasis voor mensen die houden van natuur, bos, wandelen etc.

Voor het eerst in Ierland, aangekomen in het Aughrim met

Jaap en Marianna Berg,
    29-5-2008

Voor het eerst in Ierland, aangekomen in het Aughrim Holiday Village met prachtige vakantiehuizen. Heel goed onderhouden, prachtige ligging, gezellig ingericht, met alle comfort die je je maar kunt bedenken. Prachtige grote slaapkamers met ieder een eigen toilet en douche, je kan zien dat er veel aandacht aan is besteed. Ook heel vriendelijke ontvangen. Het was een geweldige tijd.

Aughrim scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews