Athlone

Athlone

vakanties Athlone

We hebben een aantal aanbieders voor Athlone voor je op een rij gezet:

Reviews over Athlone

• 7christian21-08-2014

Schöner Ort.

Gute Lage zwieschen Galway und Dublin. Clonmacnoise und Tullamore Dew ist in der Nähe.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

augustus 2014

• 5Rob Stolk02-06-2014

somber en desolaat

Veel winkels, restaurantjes e.d. zijn verlaten / dichtgetimmerd, waardoor het een nogal sinistere uitstraling heeft. Het barst er van het autoverkeer, zonder dat duidelijk wordt wat het daar te zoeken heeft. Men is nogal trots op de wandelzone langs de rivier, maar dat is niet meer dan een 10 tot 15 meter brede grasstrook met bomen. Aan de ene kant de rivier, aan de andere kant hekken met daarachter de achterkanten van een bedrijventerrein dat deels is verlaten. Nogal troosteloos dus...

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Katarzyna30-11-2012

Cudowne miasto

Athlone jest świetnym miastem zarówno dla starszych osób jak i dla młodych. Młodzi będą mogli chodzić na dyskoteki ( środy, czwartki, piątki, soboty i niedziele), które mają wysoki standard. Polecam restauracje, podróże po sklepach a najbardziej spacer nad rzeką nocą.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juni 2012

• 6Linda Hilvers26-02-2005

Ik ben er een dag geweest voor een doop van een baby dus weinig kunnen zien van de omgeving.

Het hotel wat we hadden was echt ongelovelijk TOPIE het leek we een designer hotel. de badkamer kwam zo uit een film en was GROOT. We hadden in de kamer echt alles hoogpolig tapijt, kingking...size bed kon er wel met 5 man in hahaha Het is het hotel met het waterschilderij (met echt lopend water er door)in de receptie,In hardje centrum ik ga het nog eens navragen ik heb de rekening niet betaald zodoende heb ik heen gegevens meer

• 6Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn