Ierland

Reviews over accommodaties in Ierland

Duur, maar een aanrader.

Berg,
    18-8-2018

Erg duur hotel in het hoogseizoen, maar verder alleen maar lof. Heel schoon, gelegen in rustig deel van Dublin. Vlakbij is een mooi pleintje met wat restaurants, barretjes en winkels. Daar kun je beter eten en drinken dan in Dublin stad.

Centraal gelegen

Juliette,
    23-2-2018

Schoon en netjes, prima ontbijtbuffet.

Wel zeer gedateerd, wie heeft er nog lichtbruine lakens? Maar schoon en netjes en het grote voordeel is dat het heel centraal gelegen is, zijstraat van O Connell street.

Geweldig

Melissa,
    14-1-2018

Ligging is top, personeel hulpzaam en aardig, goed schoon en voor een goede prijs

Prima hotel voor een stedentrip

Alexandra van Doorn,
    7-8-2017

Wij waren hier voor een citytrip Cork. Fijne uitval basis om de stad / omgeving te verkennen. De kamer was groot en de bedden lagen lekker. De badkamer is iets minder modern dan de rest van de kamer. Afgezien van het feit dat het dus minder modern was een prima badkamer. Ontbijt was uitgebreid, genoeg keuze. Voor een cappuccino moet je overigens bij het ontbijt wel bij betalen.

Fijn hotel met fantastisch uitzicht!

Alexandra van Doorn,
    7-8-2017

Mooie kamers! Vanuit de kamer (5e verdieping) had je prachtig uitzicht! Verder heel fris en zeer uitgebreid ontbijt. Het is een heerlijk hotel voor bijvoorbeeld een citytrip naar Cork.