Ierland

Reviews over accommodaties in Ierland

Duur, maar een aanrader.

Berg,
    18-8-2018

Erg duur hotel in het hoogseizoen, maar verder alleen maar lof. Heel schoon, gelegen in rustig deel van Dublin. Vlakbij is een mooi pleintje met wat restaurants, barretjes en winkels. Daar kun je beter eten en drinken dan in Dublin stad.

Centraal gelegen

Juliette,
    23-2-2018

Schoon en netjes, prima ontbijtbuffet.

Wel zeer gedateerd, wie heeft er nog lichtbruine lakens? Maar schoon en netjes en het grote voordeel is dat het heel centraal gelegen is, zijstraat van O Connell street.

Super

Colinda,
    30-1-2018

Het is een super gezellig levendig hotel. Vriendelijk personeel en veel vertier. Het centrum is op korte loop afstand. We hebben een super weekend gehad.

Geweldig

Melissa,
    14-1-2018

Ligging is top, personeel hulpzaam en aardig, goed schoon en voor een goede prijs

prima

defeny,
    20-12-2017

het hotel heeft een hele goeie ligging. alles ligt op loopafstand en de hoponhopoff komt langs het hotel. het hotel is schoon en je kamer heeft alles wat je nodig hebt. Ook het ontbijt bied veel diversiteit voor Ierland. je kan het beste in het hotel je ontbijt 1 dag van te voren bijboeken. je betaald dat 10 euro pp. op dezelfde dag betaal je 12,50. zo kan je zelf bekijken of je alle dagen in het hotel wilt ontbijten of buiten de deur. je kan het beste op de luchthaven je dublin pas aanschaffen bij de info balie. je kan zo alle dagen op de bus en hoponhopoff ook krijg je bij een aantal bezienswaardigheden en restaurants korting. Het mindere vond ik dat het hotel gehorig was en dat ze met renovatie bezig waren op enkele kamers en dat de verfpotten op de gang stonden. verder geen overlast van gehad maar geeft niet echt een gezellig vakantie gevoel... als je dit hotel boekt krijg je een goeie prijskwaliteit verhouden en een perfecte ligging.