Reviews over accommodaties in Ierland

Eenvoudig maar goed

Tom van der Duijn,
    9-6-2018

Het hotel is eenvoudig maar goed. Ontbijt voldoet. Het enige is dat de badkamer aan de kleine kant is. De receptie is overigens 24 uur open. De kundigheid is ook er goed te noemen. Personeel weet goed waar de bezienswaardigheden zijn. Het voordeel van het hotel is dat het op 5 minuten wandelen van O' Connellstreet ligt wat één van de meest centraal gelegen plek van Dublin is. Je zit overval dichtbij dat is echt een pré van deze accomodatie.

Een uitje om nooit te vergeten.

Maria Fokkens,
    15-4-2018

Prachtige,levendige omgeving. Vriendelijke behulpzame mensen.

Echt de moeite waard om een weekend of langer heen te gaan.

Perfecte locatie

Anoniem,
    12-4-2018

Perfecte locatie! Midden in het centrum van Dublin, vanaf het vliegtuig pak je gemakkelijk de de rechtstreekse bus die dicht bij het hotel stopt. Hotel is simpel, maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt is simpel. De locatie is zeer gunstig, dat is de reden dag je voor dit hotel moet kiezen.

Centraal gelegen

Juliette,
    23-2-2018

Schoon en netjes, prima ontbijtbuffet.

Wel zeer gedateerd, wie heeft er nog lichtbruine lakens? Maar schoon en netjes en het grote voordeel is dat het heel centraal gelegen is, zijstraat van O Connell street.

Super

Colinda,
    30-1-2018

Het is een super gezellig levendig hotel. Vriendelijk personeel en veel vertier. Het centrum is op korte loop afstand. We hebben een super weekend gehad.