Reviews over accommodaties in Ierland

Prima uitvalsbasis

AMM,
    30-7-2017

De locatie is prima, in het midden van de stad en dus alles op loopafstand.Gezellig druk.

Geen last van herrie, ondanks dat het in de 'temple bar' area ligt.

De kamer is eenvoudig en goed en compleet.

Het ontbijt is goed.

Het restaurant beneden is ook goed.

levendig

E. Wagter,
    15-9-2016

Een heerlijk groot opgezet hostel met fijne kamers en eigen (af te sluiten) bagage lades. Ligging van het hostel is goed. Een rustiger gedeelte van de stad, op 15 min loopafstand (of sneller met ov) van het centrum. De wijk is een redelijk nieuw project met leuke hippe eetgelegenheden en een biologische supermarkt aan de overkant.

Het hostel organiseert veel evenementen, heeft een goede receptie met vriendelijke gezichten en serveert goed en lekker eten voor een schappelijke prijs.

Door de feesten in het hostel zelf kan het er wat rumoerig zijn.

Prima uitvalsbasis voor citytrip

Leon Verberkt,
    29-3-2015

Zeer goede ligging en heerlijk ontbijt. Bijbehorend restaurant is zeer aan te bevelen met prachtige livemuziek.

Prima verblijf

don tienda,
    23-9-2014

Voor 5 dagen hebben we vanuit dit B&B Dublin ontdekt.

Een prima B&B. Het was niet vol, waardoor het vrij rustig oogde. Tevens hadden we een kamer aan de achterkant en niet aan de drukke straat aan de voorkant. Het huis zag er verder prima uit. Niet al te ruime kamer en badkamer maar voldoende voor een ontdekking van de stad.

Het personeel was vriendelijk, het ontbijt kon beter, iets te alledaags.

De bus stopt voor de deur waardoor je snel in de binnenstad bent.

Goed hotel met centrale ligging.

Roy,
    20-8-2013

Dit hotel staat aan de rand van de Temple Bar area. Het ligt in aan het begin van Fleet Street. Onder het hotel bevindt zich een restaurant (Fridays) en een bar. Door de ligging midden in het uitgaansgebied kan er natuurlijk altijd geluidsoverlast aanwezig zijn, maar door de diepte van het hotel blijkt dit in de praktijk reuze mee te vallen. de kamers liggen niet direct aan de drukke straten.

Het personeel was erg vriendelijk, wij kregen elke dag schone handdoeken en bij de receptie stonden ze altijd paraat om vragen te beantwoorden.

De douche had echter wel een flink wat schimmelplekken op het plafond, maar afgezien daarvan was de kamer prima in orde. Wij hadden de beschikking over 2 bedden, 1 tweepersoons en 1 eenpersoons.

Het hotel ligt erg centraal en is een ideale uitvalsbasis om Dublin te verkennen.