Gothenburg / Göteborg

We hebben een aantal aanbieders voor Gothenburg / Göteborg voor je op een rij gezet:

Kleine hotels Gothenburg / Göteborg

Reviews over Gothenburg / Göteborg

Leuke plek aan het water

R.Erpelinck,
    26-9-2009

Hotel Villan ligt in Eriksberg. De wijk is gerenoveerd en nu trendy en hip.

Het hotel heeft een karakteritieke vorm en ligt aan de "boardwalk" van Gothenburg / Eriksberg.

Tegenover het hotel is een stopplaats voor de stads ferry. Heerlijk over het water naar het centrum.

Het hotel is een vrij klein hotel met weinig kamers. Wel helemaal gerenoveerd, ziet er top uit!

Parkeren aan de achterzijde.

Ontbijt is niet in het hotel, maar in een cafe 2 blokken verder (anderhalve minuut lopen) Kamers zijn niet al te groot en we hadden zelfs een zgn Superior double room. Zoon van 5 heeft tussen ons in geslapen, een bed paste er niet echt lekker bij. Daarentegen, het bed was er ruim genoeg voor!

Aan de voorzijde van het hotel is een autovrij gebied. Met mooi weer zitten er veel mensen aan de kade en lopen er wandelaars en joggers. Heel levendig, erg gezellig.

Als we ooit weer naar Gohenburg gaan, slapen we zeker weer hier

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

aangenaam familiehotel

Joost Heinsius,
    28-10-2008

eenvoudig, charmant, op loopafstand van alle bezienswaardigheden, zeer vriendelijke mensen.

Gereisd zakelijk in oktober 2008