Gothenburg / Göteborg

We hebben een aantal aanbieders voor Gothenburg / Göteborg voor je op een rij gezet:

4-sterren hotels Gothenburg / Göteborg

Reviews over Gothenburg / Göteborg

Super hotel, knappe inrichting, top ontbijt

Caroline,
    4-11-2017

- zweedse design: mooie kamers, mooie ontbijtzaal, mooie inkomhal

- heel lekker en verzorgd ontbijt met veel granen, fruit, lekker bruin brood, zalm,.... hogere standaard

- met de boot kan je gemakkelijk de oversteek doen naar de stad

- restaurant is ook een aanrader

- heerlijke welness bij koude temperaturen: buiten jaccuzi, sauna, .... tiptop in orde

- vriendelijk en behulpzaam personeel

- In de buurt rond het hotel is er niet veel, enkel universiteit of hogere school en bedrijven. Dus om s avonds nog even iets te gaan drinken of kort nog eens de stad in te trekken is het niet ideaal gelegen.

Gereisd met partner in april 2017

Dicht bij vervoer naar de stad.

Frans v d B,
    29-10-2017

Ligt vlak bij het openbaar vervoer, zo wel tram als boot. Ruime kamer. Uitzicht over de haven (waar de veerboten vertrekken naar Denemarken enz), echter er zijn ook kamers waar gedeeltelijk een gebouw voor staat. De menukaart in het hotel is beperkt. In de omgeving zijn wel 2 andere eetgelegenheden. Vlak bij het hotel onder de grote brug komt de plaatselijke bevolking 's avonds samen.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel

marcel_vdbrink,
    11-12-2015

Wifi is gratis en goed.

Kamer & bed: geen opmerkingen.

Ontbijt: prima.

Vanaf het hotel kun je met het veerpontje oversteken en naar de binnenstad lopen. Veerpont is gratis en vaart tot 1900 uur.

Gereisd alleenreizend in december 2015

Goed zakelijk hotel

M,
    3-5-2014

Minpunten: Wachttijden bij de receptie kunnen aanzienlijk zijn tijdens spitsuren, restaurant Westcoast gaat al om 22:00 uur dicht, extra betalen voor de spa voorzieningen. Bar op maandag om 00:00 uur gesloten

Pluspunten: kamers zijn goed, idem de bedden, ontbijt uitstekend, eten in het restaurant is ook goed maar geen uitgebreidde kaart. Mooi uitzicht van heaven bar op de 23e verdieping. Openbaar vervoer om de hoek. Maar ook op loopafstand is er voldoende te zien en eetgelegenheden.

Gereisd zakelijk in april 2014

Chique meer kleine kamers

M,
    30-9-2013

Elite is normaliter "classy" zo ook deze. Zweden is duur maar je mag dan ook wat verwachten. Goede ontvangst, alleen is het loyalty programma versoberd wat het iets minder interessant maakt. De kamer was echt veel te klein, alleen het bed was weer uitstekend. Verder alles te sober naar gelang prijs. Na een klacht ingediend te hebben hebben ze meteen gereageerd en krijg een upgrade de volgende keer. Ben benieuwd.

Gereisd zakelijk in februari 2013