Gothenburg / Göteborg

We hebben een aantal aanbieders voor Gothenburg / Göteborg voor je op een rij gezet:

3-sterren hotels Gothenburg / Göteborg

Reviews over Gothenburg / Göteborg

fantastisch

Mat,
    3-4-2018

Prachtig & Fantastich. Schoon en verzorgd

Gereisd met partner in februari 2018

Perfecte ligging, service en ontbijt; kamer klein

erikdr,
    9-8-2017

Zoveel geode zaken, ook gratis thee-koffie op BG te halen ook meeneemaar naar kamer; als trouwe klant kregen we zelfs waterkoker mee naar kamer. Maar de kamer zelf is vrij klein, twijfelaar-bed met zachte matrassen. Badkamer ruim genoeg maar uit Jaren '70 ofzo, Dus alleen aan te raden voor echte 3 sterren prijs niet meer,

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel, late check out

Heleen,
    24-4-2016

Een prima hotel met een prima service op de zondag: ontbijt tot 12 uur en uitchecken om 15.00 uur zonder extra kosten. Gratis wifi. Ik had een 1-persoonskamer. Prima douche, föhn. In de middag en avond gratis thee en koffie en wat koekjes in de lounge. Goede ligging, op loopafstand van het centrum, vlakbij de terminal van de Stena Line. Openbaar vervoer halte op 3 minuten loopafstand. En dan 2-3 haltes naar het centraal station.

Gereisd alleenreizend in april 2016

Kleine kamers en smal bed

marcel_vdbrink,
    28-10-2015

Eenvoudig hotel op loopafstand van de binnenstad. Bed is erg smal voor twee personen. Ontbijt is prima. Voor de prijs is het niet slecht voor een hotel in Goteborg.

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Prima hotel voor stedentrip

cock,
    14-8-2014

Ligging midden in het centrum naast het centraal station.

Ideaal om te verblijven als je een dagje de stad wilt verkennen.

vanwege de ligging wel veel lawaai dus met mooi weer is met raam open slapen niet te doen.

Kamers wat gedateerd maar dat past bij de ouderdom van het hotel wat volgens de omschrijving het "oudste" hotel inGothenborg is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014