Dalarna

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

hotels Dalarna met sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dalarna

Vriendelijk sfeervol mooi gelegen hotel.

Arno Haartsen,
    31-7-2018

Sfeervol hotel met prachtig uitzicht op het water. Naast een hele mooie golfbaan waar je voor een goede prijs kunt spelen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Wij hebben er heerlijk gegeten. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader, schoon en goed verzorgd hotel.

Camacho,
    5-10-2017

Mooi en schoon hotel. De hotelkamers zijn ruim van opzet. Voornamelijk gericht op wintersporters. Er staat bijvoorbeeld een droogkast. Erg handig voor onze handdoeken die nog nat waren van de vorige overnachting. Wij sliepen met drie personen op één kamer, wat prima past. Daarnaast is er een gezamenlijke woonkamer beschikbaar, met pool tafel en tv. Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Uitgebreide ontbijt mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heerlijk!!

Arwen,
    9-1-2017

Wat een heerlijke plek! Steeds weer blij verrast: het eten, de omgeving, de liefde die de eigenaars voor het bedrijf hebben. In de winter met sneeuw het skigebied in de buurt op, of in de zomer aan het meer, ik kom hier graag. Sommige kamers kunnen nog een kleine upgrade gebruiken maar daar wordt hard aan gewerkt. De typisch Zweedse keuken is heerlijk op smaak met een mooie variatie in vlees, vis, vegetarisch. Er wordt ook goed rekening gehouden met allergieën voor bijvoorbeeld lactose en gluten. Fijn! Zodra je binnenstapt voel je je welkom in deze warme omgeving. Ik zou deze heerlijke plek aan iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in december 2016

Gezellig "warm" hotel

Martha,
    4-9-2016

Gerenoveerde kamer. Het hotel is knus, gezellig aangekleed, leuke zithoekjes. Heel huiselijk en typisch Zweedse design inrichting. Prima WIFI.

Ontbijt was prima ondanks stroomstoring.

We moesten vroeg eten omdat restaurant gereserveerd was voor grote groep ouderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima hotel

Rob van der Zee,
    17-8-2014

Hotel ligt op een mooie lokatie waar we vlakbij een kudde rendieren hebben gespot. Wij hadden een mooie kamer, goed eten en prima ontbijt. Tijdens onze rondreis door Zweden en Noorwegen waren wij hier half augustus 2014.

Gereisd met partner in augustus 2014