Dalarna

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

hotels Dalarna met jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dalarna

Aanrader, schoon en goed verzorgd hotel.

Camacho,
    5-10-2017

Mooi en schoon hotel. De hotelkamers zijn ruim van opzet. Voornamelijk gericht op wintersporters. Er staat bijvoorbeeld een droogkast. Erg handig voor onze handdoeken die nog nat waren van de vorige overnachting. Wij sliepen met drie personen op één kamer, wat prima past. Daarnaast is er een gezamenlijke woonkamer beschikbaar, met pool tafel en tv. Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Uitgebreide ontbijt mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Gezellig "warm" hotel

Martha,
    4-9-2016

Gerenoveerde kamer. Het hotel is knus, gezellig aangekleed, leuke zithoekjes. Heel huiselijk en typisch Zweedse design inrichting. Prima WIFI.

Ontbijt was prima ondanks stroomstoring.

We moesten vroeg eten omdat restaurant gereserveerd was voor grote groep ouderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima hotel

Rob van der Zee,
    17-8-2014

Hotel ligt op een mooie lokatie waar we vlakbij een kudde rendieren hebben gespot. Wij hadden een mooie kamer, goed eten en prima ontbijt. Tijdens onze rondreis door Zweden en Noorwegen waren wij hier half augustus 2014.

Gereisd met partner in augustus 2014

Leuk hotel tijdens de rondreis

Jaap,
    20-6-2014

Het hotel is vrij afgelegen boven op een berg met uitzicht op het Siljanmeer. De kamer was ruim en badkamer was ook lekker ruim. Wij hadden onderweg naar het hotel al gedineerd, dus dat kan ik niet beoordelen, maar het ontbijt was echt Zweeds gewoon goed. Het internet was ook uitstekend

Gereisd met partner in juni 2014

Beste hotel in Ludvika

Jaap,
    28-2-2013

In dit hotel is het prima toeven. Wel vroeg boeken, er kan maar zo een grote meeting zijn gepland door ABB. Het hotel heeft niet een al te sterke Wifi (wel gratis, vraag ernaar bij de receptie) parkeren kan bij de Hemkopf (supermarkt tot 22 uur open). Met name het restaurant is goed verzorgd. Aanrader is de black stone grill. Verder vriendelijke mensen, zoals overal in Zweden.

Gereisd zakelijk in januari 2013