Dalarna

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

hotels Dalarna met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dalarna

Vriendelijk sfeervol mooi gelegen hotel.

Arno Haartsen,
    31-7-2018

Sfeervol hotel met prachtig uitzicht op het water. Naast een hele mooie golfbaan waar je voor een goede prijs kunt spelen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Wij hebben er heerlijk gegeten. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk!!

Arwen,
    9-1-2017

Wat een heerlijke plek! Steeds weer blij verrast: het eten, de omgeving, de liefde die de eigenaars voor het bedrijf hebben. In de winter met sneeuw het skigebied in de buurt op, of in de zomer aan het meer, ik kom hier graag. Sommige kamers kunnen nog een kleine upgrade gebruiken maar daar wordt hard aan gewerkt. De typisch Zweedse keuken is heerlijk op smaak met een mooie variatie in vlees, vis, vegetarisch. Er wordt ook goed rekening gehouden met allergieën voor bijvoorbeeld lactose en gluten. Fijn! Zodra je binnenstapt voel je je welkom in deze warme omgeving. Ik zou deze heerlijke plek aan iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in december 2016

Gezellig "warm" hotel

Martha,
    4-9-2016

Gerenoveerde kamer. Het hotel is knus, gezellig aangekleed, leuke zithoekjes. Heel huiselijk en typisch Zweedse design inrichting. Prima WIFI.

Ontbijt was prima ondanks stroomstoring.

We moesten vroeg eten omdat restaurant gereserveerd was voor grote groep ouderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Leuk hotel tijdens de rondreis

Jaap,
    20-6-2014

Het hotel is vrij afgelegen boven op een berg met uitzicht op het Siljanmeer. De kamer was ruim en badkamer was ook lekker ruim. Wij hadden onderweg naar het hotel al gedineerd, dus dat kan ik niet beoordelen, maar het ontbijt was echt Zweeds gewoon goed. Het internet was ook uitstekend

Gereisd met partner in juni 2014

Stukje paradijs !

Fam. Standaar,
    20-8-2013

Wij waren al bekend met dit hotel in het winter seizoen, dit jaar voor het eerst in de zomer vakantie op bezoek geweest bij Hetty en Rene. Het maakt dus niet uit wanneer je gaat het is er gewoon ALTIJD PRACHTIG !!

Zeer mooie omgeving, rustgevend. Prima kok, heerlijk eten. :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013