Hotels Zweden

1.253

hotels Zweden

We hebben een aantal aanbieders voor Zweden voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zweden

Vriendelijk sfeervol mooi gelegen hotel.

Arno Haartsen,
    31-7-2018

Sfeervol hotel met prachtig uitzicht op het water. Naast een hele mooie golfbaan waar je voor een goede prijs kunt spelen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Wij hebben er heerlijk gegeten. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk!

Maaike Haeren,
    17-6-2018

Vriendelijk personeel, heel toegankelijk. Kamers zijn prachtig schoon en worden iedere dag netjes gemaakt. Optie voor een snack in de avond zou leuk zijn. Locatie is fantastisch en middenin het centrum met alles dichtbij, echter is het nadeel daarvan dat slapen met het raam open veel rumoer met zich mee brengt: paar oordoppen in en het is helemaal prima!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Dicht bij vervoer naar de stad.

Frans v d B,
    29-10-2017

Ligt vlak bij het openbaar vervoer, zo wel tram als boot. Ruime kamer. Uitzicht over de haven (waar de veerboten vertrekken naar Denemarken enz), echter er zijn ook kamers waar gedeeltelijk een gebouw voor staat. De menukaart in het hotel is beperkt. In de omgeving zijn wel 2 andere eetgelegenheden. Vlak bij het hotel onder de grote brug komt de plaatselijke bevolking 's avonds samen.

Gereisd met partner in juli 2017

Voor herhaling vatbaar (met kanttekening)

Sonja,
    19-10-2017

Mooie ruime kamer, wij hadden een extra 3e bed. Schoon, fris, verzorgd.

Uitgebereid ontbijt, incl. glutenvrije mogelijkheden, apart gepresenteerd op een klein buffetje.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie is goed, vlakbij metro (enkele minuten). Supermarkten, diverse restaurants, de mac donalds, winkels etc in nabije omgeving.

Minpuntjes: wij hadden een kamer op de begane grond aan de straatkant. Het was wel iets gehorig mbt straatgeluiden van buitenaf. Geen geluiden van binnen van buren oid.

De badkamer staat op de nominatie om gerenoveerd te worden. Dat is ook nodig. Nadat drie personen gedoucht hebben, is het er behoorlijk nat op de grond.

Al met al toch positief, al zou ik volgende keer vragen om een andere kamer ivm badkamer.

Algemene tip: hotel is goed bereikbaar met het reguliere openbaar vervoer. Het duurt iets langer, maar is veel goedkoper dan de Arlanda bus etc.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

geweldig hotel, rustig gelegen aan rand centrum

Jan,
    20-9-2017

Kleinschalig hotel, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Heerlijke kamer, fijne bedden, prima badkamer.

In rustige straat gelegen.

Goede uitvalbasis voor stedentrip.

Ongeveer 15 minuten lopen vanaf station.

Gereisd met partner in september 2017