Sorteren

hotels Zonnestrand (Sunny Beach)

Reviews over Zonnestrand (Sunny Beach)

super verblijf waar we graag

Christine
    15-6-2018
    heel mooi hotel,vriendelijk personeel en heerlijk eten.goede bedden

geweldig komen zeker terug

jolanda
    15-6-2018
    alles heel erg schoon en netjes mooie kamers schitterend hotel ik mis alleen de flesjes water bij het zwembad

Oke

Jbekkeent
    12-6-2018
    Alles goed perfect alleen een in de douche zijn de tegels heel zou goed zijn om daar een matje in te leggen met het oog op oude mensen Groeten Johan & Ellen

fantasties hier komen we nog een keer

willie bergh
    12-6-2018

goede morgen

gisteren terug gekomen van een week in dit fantasties hotel

de ligging was perfect op 3 min lopen van de zee midden op de boulevaar kamers waren goed elkedag gepoets eten was veel keuze en elke dag varieatie fantasties zwembad met veel glijbanen .mensen dit is een aanrader

zon, zee, strand

trinne
    11-6-2018
    koud water in douche, enkel 1 koffieapparaat in werking. proper, prijs kwaliteit = ok
Zonnestrand (Sunny Beach) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1362 reviews