Sorteren

hotels Zonnestrand (Sunny Beach)

Reviews over Zonnestrand (Sunny Beach)

Goed was heel

Nancymoreels
    12-10-2018

Goed was heel goed uitstekend

Super

Aicha
    7-10-2018

Was super vakantie. Goede service.vriendelijk personeel.

Qua eten genoeg variatie.

Erg tevreden geweest over alles

geweldig

den ouden
    6-10-2018

het hotel was geweldig het zwembad was te koud

Wij hebben heerlijk van alles genoten

RvanRoestMoenna
    4-10-2018

Ik vond het heel goed dat hun best hebben gedaan voor 600 personen dus (vakantiegangers) Het eten en drinken op tijd te verzorgen. Wat ik minder goed vond dat de Bulgaarse mensen niet zo vriendelijk zijn. Het kan ook zijn dat ze die talen niet kennen. Muziek dus discotheek die draait tot ban in de ochtend. Dat is voor jonger wel plezierig maar voor oudere is gehorig. Verder hebben wij mooie vakantie gehad. Ga zeker ooit weer terug.

Fantastische vakantie gehad.

Natasja Westerink
    4-10-2018

Super leuk hotel 2 grote zwembaden genoeg bedjes. Goed eten elke dag wel wat anders. Leuke animatie Mia en Playmi zijn erg enthousiast. Leuke ruime hotelkamers en elke dag schone handdoeken.