Sorteren

hotels Zonnestrand (Sunny Beach)

Reviews over Zonnestrand (Sunny Beach)

Super vakantie gehad met gezin! De moeite waard!

Tamara
    12-8-2018

De negatieve ervaringen hieronder kunnen wij niet onderschrijven! We zijn een gezin met kinderen 10-15-16 jaar. Het park is groot, maar overzichtelijk, bestaat uit 3 hotels die samengevoegd zijn. Daarom ook de keuze uit 3 grote, goed onderhouden zwembaden. erg schoon. 2 Glijbanen die 2x 2uur per dag open zijn, dit ivm aanwezigheid van begeleiding, ivm veiligheid! Bij ieder zwembad is er een lifeguard aanwezig en poolboys, die de hygiëne en zwemwater bijhielden. Bij ieder zwembad ook bar.

De ontvangst in het hotel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Koffers werden op een karretje gezet en de kamer werd ons voor gegaan. De kamer was erg ruim en schoon! Meer dan we hadden verwacht! airco werkte super! Dagelijks schone handdoeken en schoonmaak.

Eten was echt wel divers en afwisseling, maar ook smakelijk. Het was inderdaad niet altijd even warm, maar dit maakte niet uit. Alles was hygiënisch en mooi uitgestald, werd op tijd aangevuld

7,5

Mark peeters4
    11-8-2018

Het eten is lekker.

De kamers met airco zijn goed.

Er is geen kluis op de kamer.

Moreno
    11-8-2018

De kamers zijn zeer ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Het zwembad is wat aan de kleine kant, hier door is zwemmen niet echt leuk.

Leuk om een keer geweest te zijn

Fam. H
    9-8-2018

Net hotel, schoonmaak is goed. Om de dag schone handdoeken, dit wordt alleen niet vermeld, dus onze handdoeken lagen al op de vloer, kregen bij uitzondering schone. Bedden 1x per week. Klein koelkastje op de kamer. Kluisje te huur voor 6 lev per dag.

Ontbijt was zeer sober, maar 2 dagen fruit (watermeloen) de andere dagen geen fruit meer. Brood was wel vers (meestal) ontbijt duurt tot 10.00, maar om 9.15 is veel op en wordt niet meer bijgevuld. Jammer, hier kan echt wel verbeterd worden. Er is vooral veel vlees/worst.

Eten op zich goed in het hotel, best een uitgebreide kaart, lekkere pizza, kip etc. Ook niet duur.

Zwembad is klein, maar voldoet prima, ook hier wordt elke ochtend schoongemaakt.

Afstand naar boulevard en strand ongeveer 10 minuten lopen, even zoeken naar de kortste route.

Geen 5 sterren waardig

Marc
    8-8-2018

Hotel was prima eten vaak lauw en personeel bij de poolbaar zeer traag ook was de halve eetzaal afgezet voor een of ander belangrijk persoon waardoor er voor ons geen plek was All in zitten ijsjes bij in maar niet allemaal en smorgens vroeg je nest uit vh reserveren van bedjes aan het zwembad terwijl er briefjes werden uitgedeeld dat dit niet mocht prijs kwaliteitsverhouding is hier niet goed dus wij komen hier niet weer

Zonnestrand (Sunny Beach) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1372 reviews