hotels in Zion N.P.

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Zion N.P.

Reviews over Zion N.P.

• 9Frank16-09-2017

Eerste park en onmiddellijk prachtig

Een must, zoals zoveel zaken. Zion is achteraf bezien niet het allermooiste park, maar heeft zijn troeven. Een mooie weg naar en in het park, rode asfalt die dus past bij de omgeving. Een groene oase, mooi contrasterend met de rode rotsen. Waardoor je ook veel dieren kan spotten. 's Avonds is het rustig en kan je wilde kalkoenen en herten (in overvloed) zien, 's ochtends bij zonsopgang kan je prachtig wandelen zonder een toerist tegen te komen. Dan bvb kolibries gezien nabij Emerald Pools. Park is prachtig onderhouden, met respect voor de natuur en bvb de shop is veel interessanter (en minder commercieel eigenlijk) dan je na Las Vegas zou verwachten.

augustus 2017

• 9Rulerules27-08-2017

Sfeervol park

Mooie hike-routes; voor zeer ervaren maar ook voor beginners (al is het daar wel super druk in het hoogseizoen). Als je de drukte wil mijden: start dan een gemiddelde looptocht. Zeker doen: narrows. Schoenen en stok zijn te huur (niet echt nodig). Stok is wel handig overigens (hadden we niet). Loop wel op goede schoenen die nat mogen worden...en begin op tijd (ben je de drukte voor). En loop wat verder dan gemiddeld (ben je zeker van de drukte af).

augustus 2017

• 9bert04-05-2017

Verweldigende natuur

Zeer zeker de moeite waard om dit park te ontdekken. Gebruik wel meer dagen dan er in de meeste reisgidsen van reisbureaus staan vermeld.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 9Hans16-09-2016

Prachtig park

Prachtig park wat je echt moet zien. Er zijn ook shuttlebussen die je kan gebruiken.Soms een beetje druk.Als je meerdere parken wilt bezoeken: schaf een jaarpas aan van $ 80 , eenamlige entree is $ 30 . We hebben het er dik uitgehaald.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2016

• 8imke230705-08-2016

Mooi Nationaal Park

Wij waren hier helaas maar 1 dag maar is zeker geschikt om meerdere dagen te bezoeken als je van wandelen houdt. Er zijn namelijk heel veel mogelijkheden qua lengte en moeilijkheid.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Karen van Wijngaarden22-09-2014

Mooi park

Deel alleen toegankelijk met een bus, maar wel een prachtig stuk

augustus 2014

• 10Charlotte31-08-2014

Onvergetelijk

Prachtige omgeving. Hoogtepunt van onze Amerikareis: the Narrows en Angels landing in Zion.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Caroline17-02-2014

geweldig Park!

ook onze tienerdochter vond dit de leukste dag van onze USAvakantie! Aanrader als je van natuur houdt en prettige sfeer.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

augustus 2013

• 9palsverbeek17-01-2014

Prachtig Park

Zion NP was ons tweede park in de VS en we vonden het geweldig. Je kunt er verschillende wandelingen maken en je wordt per shuttle door de "Narrow" vervoerd.

april 2012

• 7Daan19-08-2013

Mooi park

Zion NP is een mooi park, shuttle bussen rijden af en aan en tijdens de rit hoor je leuke feitjes. Park is netjes en verzorgd.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving