• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Zaandam

Reviews over Zaandam

• 8Henk Schmoller19-03-2018

Prachtig.

Over de stad Zaandam kan ik niet veel vertellen. Wel over de Zaanse Schans. Deze vonden wij mooi vanwege de oude huisjes, de activiteiten en de inrichting van het geheel. Het is slechts 1 km van het station. In 10 minuten ben je vanaf Station Zaandam op Station Zaanse Schans.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 8g.w.bos18-02-2017

leuk weekend

leuke huizen ,veel winkels en museum

Gereisd met partner in april 2016

• 8A.noniem11-07-2016

Best leuk

Hotel boeken, lekker fietsen naar de zaanse schans, 's avonds lekker eten in een van de talloze restaurantjes van zaandam. Erosa bijvoorbeeld, tapas, mezedes. Hmmm lekker. Volgende dag met de trein naar amsterdam. Mini break, zo leuk 😀. En als je dan ook nog mooi weer hebt, is het nog veel leuker 😎.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8RobK22-05-2016

Moet je 'n keer meegemaakt hebben

Een diversiteit aan winkelen - uitgaan - en bezienswaardigheden. Nog net niet vel van je neus qua parkeertarieven. Erg makkelijk bereikbaar met OV. Van het station zo het centrum in.

• 6Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2016

• 7Renate23-10-2015

Leuke stad

Zaandam is op zich prima. Niet heel groot, maar genoeg winkels (en Primark) en restaurantjes. Zaanse schans bezocht. Op zich leuk, maar erg toeristisch. Het is niet zo groot als ik had gedacht.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad

oktober 2015

• 9ysbeerke08-12-2014

Mooie stad

zeer mooie gebouwen alles is in een nieuw kleedje gestoken maar toch vind je er de oudheid in terug.

• 9Cultuur

Alleen gereisd in januari 2013

• 8Tom25-09-2014

Mooie stad

Niet veel van de stand gezien, alleen op weg naar het Hotel. Zag er wel mooi uit.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9ess7921-09-2014

kei gezellig

Leuk winkelen, gezellige mensen lekker eten en drinken

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

september 2014

• 8Coen30-08-2014

Maar heel even geweest

We zijn maar heel even 2x in de stad geweest. 1x voor een snelle hap bij een wok take away o.i.d. en de dames wilde de 2e dag graag even naar de Primark en die was in tegenstelling tot andere plaatsen lekker rustig. Binnenstad ziet er gezellig uit met de Zaanse huisjes,

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Guido14-08-2014

Goede uitvalbasis voor citytrip Amsterdam

Gezellige locatie met rustige winkelstraat waardoor in het midden water stroomt. Gezellig pleintje met volop restaurants en café's rondom. Goede plaats om te overnachten voor uw bezoek aan Amsterdam zeker gezien het korte traject met de trein van 12 minuten en zeer regelmatige verbinding.

• 5Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014