Reviews over accommodaties in Yorkshire

Mooi verblijf, zeer centraal

DVO,
    15-4-2018

Hotel zeer centraal gelegen. Eigen parking wel tegen betaling van 10pound. We mochten onze wagen daar al parkeren bij aankomst, terwijl de kamer nog niet klaar was en hem laten staan de volgende dag tijdens het verkennen van de stad.

Mooie kamers, waterkoker en koekjes. Badjassen. Lekker ontbijt (ook glutenvrij).

Linda L.,
    23-9-2017

Een mooi gebouw, klassiek ingericht, origineel. Ontvangst was heel goed, duidelijke map en bezienswaardigheden werden genoemd. Hele schone kamer met pracht meubilair, heerlijke hemelbedden, superschone douche/toiletJe kan er 's avonds een drankje bestellen. ontbijt was uitgebreid, hoewel wij geen vleeseters zijn was er een overvloed aan broodjes en croissants. Een hartelijke bediening bij het ontbijt. niets was teveel. Heerlijk !

Fantastisch!

Fam gabrielse,
    30-10-2016

Wij zatenin een familielodge achter het hotel, wat een geweldig huisje was dit!!we watem van alle luxe voorzien, we hebben daar een geweldige midweek gehad mede mogelijk gemaakt door het vriendelijke en behulpzame personeel!

Prima Hotel

Anne,
    9-11-2013

Hier twee nachten doorgebracht. Prima hotel, met lekker ontbijt erbij. Het personeel is erg vriendelijk. Leeds is een hele aardige stad, komen hier zeker nog wel eens terug.

op loopafstand van centrum

H. van Meerendonk,
    25-8-2013

het churchill hotel is fantastisch. Alle personeel is even vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader. Kamers zijn wat klein maar wel schoon en goed.