We hebben een aantal aanbieders voor Yerevan voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Yerevan voor je op een rij gezet:

Reviews over Yerevan

Mooi hotel op goede plek

RHuls,
    12-8-2015

Mooi en luxe hotel midden in Yerevan. Vanuit het hotel is alles goed bereikbaar.

Kamers waren goed met een prima bed en een fijne badkamer.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Heerlijk hotel

superbax,
    9-6-2013

Goed en lekker ontbijt, mooie grote kamer, wel een beetje gehorig. Bed was prima! Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Centraal gelegen

Marc en Marleen,
    15-5-2013

Het hotel is gelegen in het centrum van Yerevan. Shops, restaurants, wisselkantoor, apotheek... zijn op wandelafstand. De kamers zijn ruim en net. We waren er met een groep en hebben enkel ontbijt gehad in het hotel en dit was goed maar met weinig variatie; beleg is sober. Personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Het zwembad is nog 'under construction'.

Gereisd met vrienden in mei 2013

uitstekend hotel

Joseph,
    18-8-2011

het hotel is prima gelegen met een goede service en vooral in de zomer, het heeft een mooi zwembad met bar en ligzetels met eventueel parasols ik ben ook verschillende malen geweest dit is prijs kwaliteit één van de beste hotels in Yerevan

Gereisd zakelijk in januari 2010

zeer duur hotel

Joseph,
    18-8-2011

het hotel is midden in het centrum gelegen , je kan de hele stad verkennen , prima service , prima kamers met alle comfort maar wel zeer duur , ik ben daar verschillende malen geweest , ik heb gewoon een ander hotel gezocht vanwege de hoge prijs

Gereisd zakelijk in januari 2010