hotels in Yaiza

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Yaiza

Reviews over Yaiza

• 10alba18-06-2014

Playa Blanca el mejor destino para tus vacaciones

lugar maravilloso , tranquilo y sin aglomeraciones.buenos restaurantes destando "brisa Marina " en el puerto. fabulosos paseos y cerca de lugares tan emblemáticos como parque neutral de Timanfaya a escasos 10 minutos

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Marc17-02-2014

Niet echt speciaal

Yaiza, vaak naar voor geschoven als het mooiste dorp van Lanzarote, heeft bij ons die titel niet echt kunnen waat maken (of is het misschien zo dat Lanzarote niet echt mooie dorpen heeft??). Ben je en passant dan stop je even op het dorpspleintje en daarmee heb je het zo wat gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7sylvia van der klauw05-01-2014

saai stil mooi verzorgd in binnenland

leuk om doorheen te rijden, mooi verzorgd dorpje, verder niets te doen, zeker niet verblijven

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

december 2013

• 7h_veen09-10-2013

Boeiende omgeving

Wij zaten weliswaar niet in Yaiza, maar vlakbij. Boeiende omgeving, relaxed en veel te zien. Yaiza zelf vonden wij niet zo spannend en weinig te doen, wel een mooi plaatsje. Hoewel wij niet van het 'touristische' houden, maakten wij vooral gebruik van de faciliteiten (boodschappen, winkelen etc.) van Playa Blanca. Hier kun je beter terecht dan in Yaiza.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 9Pedro23-08-2012

L'ile aux 350 volcans

Paysage qui sort des sentiers battus ,voir lunaires ou martiens mais cela a son charme il y a aussi de jolies plages et surtout du calme et du soleil la nature tout simplement .

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Martine5821-04-2012

Voor elk wat wils: wandelen, fietsen, mountainbiken, golf,... en ook voor een dagje niks by the pool!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9bremerseefahrer11-11-2010

Weihnachtskrippe in Yaiza

Hier in dem kleinen schmucken Städtchen mit vielen weißen Häusern, alten Gebäuden+einer sehenswerten Galerie kommt man nur her, wenn man vom Gas geht+von der Hauptstr. abfährt+den Wegweiser nach Yaiza befolgt. Man ist jetzt im Verwaltungszentrum des Südens, alles macht einen sehr gepflegten Eindruck, schönen Gärten, viele Palmen, die Bewohner des Ortes sagen: Unser Ort ist der Schönste auf Lanzarote, die grauschwarze Lava mit den weißen Häusern, die vielen Palmen mit den blühenden Hibiscussträuchern geben einen wunderbaren Kontrast der Farben ab. Im Zentrum des Ortes neben der Kirche hat man jetzt zur Weihnachtszeit wieder die größte+schönste Krippe der Insel auf 400m² eingeweiht. Man hat den Hafen Puerto Rubincon, den Hafen Arrecife+die Salinas de Janubio nachgebildet. Kleine Krippenkunstwerke en miniature wurden nachgebaut. Auch der kleine Scheißer darf niemals fehlen. Alle Krippenbesucher machen sich stets auf die Suche nach ihm, man kann ihn aber auf meinen Bildern nicht erkennen.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving