hotels Wuppertal

We hebben een aantal aanbieders voor Wuppertal voor je op een rij gezet:

Reviews over Wuppertal

• 7Banketbakker04-09-2019

Wuppertaler Schwebebahn, doen, een echte attractie

Wuppertaler Schwebebahn . Als ge in de omgeving van Wuppertal bent, moet ge dit zeker gedaan hebben, een echte attractie!! Een ticket voor twee personen voor 24 uur kost maar €10.50. Vertrekken in Vohwinkel, is een grote gratis parking achter het station.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Tiemens04-01-2018

mooie stad

zeer veel cultuur . veel bezienswaardigheden . echt een aanrader.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd in december 2017

• 9De hezerkes31-10-2017

Voor herhaling vatbaar!!

Leuke stad met veel winkels en fijn shoppingcenter,goed geregeld openbaar vervoer,alsook leuke swebebahn

• 8Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2017

• 6Guy08-05-2017

winkelstad met paar leuke dingen

De swebebahn is uniek en zeer zeker te ontdekken, vergeet wel niet een ticket te kopen aan de automaten. er is ook een leuke zoo in Wuppertal doch er zijn verschillende verblijven aan restauratie toe. Leuk en mooi museum midden in de stad met modernistische art. Vaak kom je zeer mooie gebouwen tegen in art nouveaux en Deco. De stad is doods op zondag en de winkels zijn niet echt met uitschieters zoals privéboetiekjes, het zijn de traditionele winkels zoals je ze overal gaat vinden. Veel graffiti op mooie gebouwen die daardoor verloederd lijken, veel mensen van vreemde origine. op bepaalde plekken heb je bijeenkomsten van daklozen en dronkaarts wat nooit een fraai gezicht is voor de toerist die er net toekomt. Hebben ook moeten zoeken op zondag om een restaurant open te vinden. Een stad om te bezoeken voor één dag.

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 6de Vries16-05-2015

Mooie groene omgeving

Omgeving van de Zoo vonden wij rustgevend en mooi groen. Centrum van Wuppertal vonden wij niet geweldig, wel leuk om met de zweefbaan even heen te gaan.

• 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

mei 2015

• 7Frans27-10-2014

Stad in ontwikkeling

OV is goed geregeld, veel sloop van oude gebouwen maakt plaats voor nieuwbouw.

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7Archie24-09-2014

Omgeving interessanter dan Wuppertal zelf

De zweefbaan is apart en wel leuk om daar eens mee te hebben gereden. Wuppertal zelf vonden wij verder niet erg boeiend.In de omgeving is de natuur fraai, met name bij de hoogste spoorbrug van Duitsland: de Mungstener Brucke Dusseldorf is dichtbij en der altstadt dan ook gezelliger

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8CdJ22-08-2014

Leuke stad voor paar dagen

Zweeftrein is uniek en erg leuk om een keer te doen. ZOO is groot en kids vonden het leuk. Verder niet veel gezien waren er maar 2 nachten. Wel leuk winkelcentrum.

augustus 2014

• 7Alida Veenstra23-12-2013

Misschien komen we nog eens terug

Wij vonden vooral de kerstmarkt wel leuk. Zondags waren de winkels dicht en zijn we het centrum niet meer in geweest. Wuppertal zelf vonden we niet heel bijzonder, maar gezien het jaargetijde en het weer hebben we er ook niet heel veel van kunnen bekijken. Dat we gratis vervoerbewijzen kregen voor de regio was vooral ook een reden om te boeken. Het hotel is op loopafstand van het station, vanwaar je alle kanten uitkunt.

december 2013

• 8piet19-09-2013

leuke plek voor een weekend weg

een bezoek aan de Wuppertal zoo zeker doen

ook de chinees die pal tegenover de ingang van de zoo zit zeer goed, een lopend buffet in het weekend € 12,50 pp

Gereisd met vrienden in september 2013

10 van de 52 reviews gezien