Hotels Wit-Rusland

Reviews over accommodaties in Wit-Rusland

Ruim voldoende

patrick,
    12-6-2018

Het hotel ligt centraal gelegen en zal qua uitstraling aan de buitkant zo aan de boulevard van ST Tropez kunnen liggen . Alle faciliteiten zijn in dit hotel 24 uur aanwezig gezellige bar taxi transfers geldwisselkantoor en geldautomaten, Personeel is van een hoog niveau zeer vakbekwaam en meertalig ,Kamers en inrichting is wat gedateerd maar dat is ook de charme alles is aanwezig voor een prettig en comfortable verblijf in Minsk .

Gereisd zakelijk in juni 2018

Indrukkwekend hotel centraal gelegen

Marco Tesselaar,
    15-9-2017

Zeer mooie kamer, vriendelijk personeel vooral het jonge hotelpersoneel wil graag iets weten over ons land. Ze zijn ook meer op het Westen georïenteerd en beheersen het Engels goed. Ontbijt zeer uitgebreid op de 6e verdieping veel keus. Fitnessruimte is ruim, goede apparaten en het zwembad ziet er voortreffelijk uit. Het hotel ligt ongeveer vijf minuten van de hoofdweg in Minsk, vlakbij het Dinamo Minks stadion en het Centraal station waar ook de bus 300 vanuit de luchthaven stopt.

Gereisd met vrienden in september 2017

Uitstekend

Rinus,
    19-8-2016

Hotel Neman ligt op een prachtige locatie aan het hoofdplein van de stad, vanhier zijn alle bezienswaardigheden in het oude stadsdeel te voet op korte afstand de bereiken. Het hotel is uiterst modern ingericht, heeft mooie, zeer grote kamers met dito badkamer, er is goede wifi verbinding Er is een mooi restaurant en het ontbijt en diner waren dik voor elkaar, ook de service was in orde, kortom een aanrader om vanuit dit hotel de stad te verkennen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Hotel in de middenklasse

Rinus,
    18-8-2016

Het Planeta hotel is een hoogbouw hotel in de middenklasse, het is enkele jaren geleden geheel gerenoveerd en ligt op een kwartiertje lopen vanaf het stadshart. s'Morgens is er een tevredenstellend ontbijtbuffet en ook de kamers waren netjes en schoon, voorzien van tv en minibar, het personeel was behulpzaam en spraak deel Engels Het hotel is prachtige gelegen met uitzicht op het Victory Park, het nieuwe Museum van de Grote Patriottische Oorlog ligt op 300 meter afstand en is zeer bezienswaardig. Onze groep was tevreden over het verblijf in dit hotel, we verblijven er vijf nachten en geen prostituees in de lobby niets gezien, trouwens nergens in de stad. Het hotel is dan ook een ideale plaats om vanhier de stad te verkennen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super!

Xandria,
    5-12-2014

Goed voor verschillende mensen! Toegelaten voor honden! Veel ruimte in de kamers. Mijn kinderen vond het prima om daar te logeren. Vriendelijke meisjes bij de receptie. Ze spreken Engels.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)