We hebben een aantal aanbieders voor Wismar voor je op een rij gezet:

hotels Wismar

We hebben een aantal aanbieders voor Wismar voor je op een rij gezet:

Reviews over Wismar

Fijn rustig gelegen hotel.

Liesbeth Rasterhoff,
    28-11-2016

Een prima overnachtingshotel, we verbleven er twee nachten,de kamers zijn groot en fris ,ook het ontbijt is uitgebreid.vriendelijk personeel,tip neem je eigen hoofdkussen mee,want die is waardeloos.(Plat zoals veel in duitse hotels)Het is niet allemaal industieterrein, ook is er op loopafstand een winkelcentrum.

Gereisd met vrienden in november 2016
    Direktion, Hoteldirektor, 16-11-2018

Liebe Gäste, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns sehr darüber, dass es Ihnen gefallen hat. Gerne begrüßen wir Sie wieder bei uns. Bis bald an unserer Ostseeküste, Ihr Team des Wyndham Garden Wismar.

Mooie ligging, beetje rumoerig

Ad,
    25-11-2015

Mijn tamelijk ruime kamer met aparte badkamer was gelegen op de 2de verdieping aan de straatzijde en dat gaf best veel rumoer van het autoverkeer. Maar de ligging van het hotel is prachtig, pal naast een middeleeuwse stadspoort en met uitzicht op de oude haven. Jammer dat de gordijnen te kort waren (raar) en de wifi nogal wrak. Maar verder niets te klagen over dit eenvoudige hotel in een leuk stadje. Goed ontbijtbuffet, een lift en een gunstige prijs.

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

gedateerd hotel met prima keuken

John,
    26-8-2012

Wij (2 personen) verbleven hier 3 dagen in augustus 2012. De kamers zijn gedateerd Wij kozen voor een senior kamer met opslag van 35 euro per dag.... (meubilair 70er jaren en geen airco)De keuken is zeker 4 sterren waard en de bediening en het personeel is vriendelijk. Tijden het ontbijt waren er meer gasten dan stoelen. dit leidde tot chaotische taferelen en kritiek van de gasten. Het personeel wist zich geen raad met deze situatie. Al met al een goed hotel met prima keuken maar niet 4 sterren waard.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super hotel

Fam.G.Dijkstra,
    9-7-2012

Hotel Wismar ligt in een industrieterrein. In eerste instantie zou je hier niet voor kiezen. Toch was het direct de rust en de vogelgeluidjes die ons opvielen. We werden ontvangen met een heerlijke fles wijn op onze kamer. Onze kamer was prima. Schoon en netjes ingericht. We hebben totaal geen last gehad van het laden en lossen van bussen en vrachtauto's. De luxe van sauna en zwembad na een dag stappen was een heerlijke verwelkoming. Het ontbijt was super de luxe en ook het buffet 's avonds was goed ook al misten we soms de gebakken aardappeltjes. Wij hebben dit hotel geboekt via touroperator wat we zeker iedereen willen aanraden..

Gereisd met vrienden in juni 2012
    Direktion, Hoteldirektor, 16-11-2018

Liebe Gäste, herzlichen Dank für Ihr tolles Feedback. Wir freuen uns sehr darüber und begrüßen Sie gerne wieder bei uns. Bis zum nächsten Mal, Ihr Team des Wyndham Garden Wismar.

Super, in de binnenstad én vlak bij de haven

Elise Meinders,
    2-9-2011

Hotel Alter Speicher zit in een aantal Middeleeuwse panden, die gekoppeld zijn in het centrum van Wismar op 300 meter van de levendige haven. Gezellig ingericht en zeer klantgericht personeel. Je voelt je welkom, ondanks het feit dat dit hotel ook buiten het hoogseizoen druk is.

Gereisd alleenreizend in juni 2011