hotels in Pra-Loup

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport hotels Pra-Loup

• 10Zorg voor natuur

juli 2014

• 6veerle teirlynck03-11-2013

Prachtig dal

Het dal van de Ubaye is zeer prachtig en er zijn zeer mooie ta-ochten te doen zoals op de col d'allos,... Ook cultureel heel wat te bieden zoals het meer van serre-poncon en de forten uit WOI. Ook Barcelonette is aan te raden. pra-loup is één commercieel gedoe. Weinig sfeer en cultuur.

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

juli 2013

• 8Marc De Ryck05-08-2012

magnifieke omgeving

ik ben te vroeg in de zomerperiode geweest dus nog geen winkels open en geen animaties

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 5ancelot astrid05-04-2011

bien les pistes mais cheres

Nous avons passe une semaine mi-mars 2011. La neige était au rendez-vous mais à notre regret plus les personnels des pistes de teleski. On nous a fait payer 8.5euros pour les pistes Sorbiers I et II pour la journée alors qu'elles n'ont été ouvertes en même temps que ....2heures de 11h à13h!!!!ca fait cher! la piste la plus petite étant ouverte toute la journée mais pas la grande! La neige étant excellente jusqu'à 12h30 environ tous les cours d'ESF ou d'ESI y étaient plus les vrais débutants de debut de semaine.....Une honte! Et le forfait famille me direz vous??? Je trouve honteux de dire que les enfants de moins de 5 ans ne payent pas ALORS QU ILS PAYENT!!!! oui 1.50 euros pour une carte qui ne sert que la journée pour aller dans les oeufs!!!! et après on jete cette carte!! Ca ne serait pas possible de verser une consigne pour redonner la carte après c'est du gaspillage! Le site est beau c'est dommage de décevoir les clients car je ne reviendrais pas.

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 5Skigebied beginners
    • 5Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

maart 2011

• 4CHERRY09-01-2009

Manque de places de parking et de casiers skis

Il y a manifestement un grand bug au niveau des places de parking en période de vacances scolaires !!! Je déplore qu'il n'y ait aucun casier à skis indépendant et fermant à clé en dehors de ceux qui peuvent être proposés dans les résidences. Si_ votre séjour coincide avec la zone scolaire B attention à la bousculade !

• 6Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 6Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

januari 2009

• 6A. Borsje14-02-2008

mooie pistes alleen alle liftjes en de metode van controleren is wel erg oud. Dorpje is niet groot met een enkel centrumpje.

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden

Gereisd met familie in februari 2008

• 8J. Stor12-02-2008

Pra-loup is een zeer verzorgde skigebied. De prijzen waren niet meer verantwoord, als voorbeeld een zakje patat zes euro

• 4Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 1Après ski

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Maron de Bruin04-02-2008

De reizen naar dit dorp zijn niet al te duur, dus verwachtingen lagen niet al te hoog. Maar ik had het helemaal mis.

Ik snap dan ookniet waar iedereen het over heeft. Het dorp zelf is vrij klein, maar heeft een aantal leuke barretjes. Glazen zijn er inderdaad niet in overvloed, maja je eigen ananasglas meenemen is altijd mogelijk. Dorp zelf is goed gelegen tussen de pistes, alleen zijn er wel een aantal accomodatie locaties welke wat verder liggen.

Sneeuw was prima, en het is ook nog eens aan de zuidzijde geleden. Hierdoor is het zeer goed vertoeven op de piste.

Wel moet je goed oppassen op de vele roosters die in het dorp aanwezig zijn. Hierin vallen en je doet kefkef.

Kortom ik ben tevreden.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Maaike van Swieten02-02-2008

Ben dit jaar voor het eerst op wintersport geweest naar Pra Loup. Ik kon dus nog helemaal niet skien en dit gebied is echt fantastisch om het te leren! Aan het eind van de week had ik op alle pistes wel een afdaling gemaakt, van groen tot rood! Daarnaast was het uitzicht ook zeker om van te genieten. Helaas was het uitgaansleven minder intressant. Maar een paar cafeetjes, die ook nog eens niet druk waren. Erg jammer, maar de natuur maakte dat gebrek grotendeels goed!

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

Gereisd met familie in januari 2008

• 6Johann07-01-2008

Bareigenaren die niet genoeg glazen hebben tijdens het happy hour (terwijl er maar 20 man zijn), krakkemikkige uitgewoonde chalets, onvriendelijke mensen, haast alleen maar sleepliften, pistes die de hele week afgezet zijn omdat er getraind moet worden door 5 man, duidelijk geen aanrader!!

• 3Omgeving
    • 4Sfeer in stad