• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport hotels Belalp

Reviews over Belalp

• 7Ineke van der Kolk01-03-2019

Elk jaar terug!

Dit is een superleuk skigebied! Wij zaten in een huisje van skisport Mario. Voor elke skieer pistes. Blauw, rood en zwart. Je gaat met een gondel vanuit Blatten omhoog en kunt de rest vd week boven blijven! Huisje aan de piste. Geweldig uitzicht op de Matterhorn. Meerdere skiliften, gondels en sleepliften. Weergaloze uitzichten omdat je op 2100 meter begint en kunt skieen tot 3000 mtr. Echt een super leuk gebied. Niet al te groot maar geweldige pistes!

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 1Après ski
    • 10Zorg voor natuur

februari 2019

• 10jan20-10-2012

magnifiek.......nog altijd..!

Geweldig skigebied....! Gaan de komende winter voor de 10e keer er weer naar toe. Fantastische pistes, breed, zeer goed geprepareerd, alle moeilijkheidsgradaties, sfeer, rust, geen wachttijden voor de liften, goede en gezellige piste restaurant, skischool heel leuk. Onze kinderen hebben hier alle skilessen van jongs af aan gedaan. Het gebied biedt fantastische uitzichten, gletscher, Matterhorn etc. Bijna altijd mooi weer, veel sneeuw, kortom heerlijk en een zeer indrukwekkende omgeving. OK, 60 km piste lijkt misschien niet veel maar kijk eens naar de kwaliteit....zegt mij meer. Volgend jaar gelukkig wel een nieuwe gondelbaan, dat was altijd en minpunt, als je er toch een moet noemen......als de bekende haringen in een ton en volgens en busschema dus niet continue. Apres-ski stelt weinig voor maar daar heb je wel weer andere gebieden voor. Wij komen hier nog heel wat jaren hoop ik....!

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Après ski

februari 2011

• 8Evelien11-10-2012

Gezellig voor families

Klein, gezellig, lekker restaurant, helemaal even eruit

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

januari 2012

• 9henny10-10-2012

droomplek in winter. Nog relatief onbekend

Uitstekend skigebied op 2000m gaat omhoog tot ca. 3000m. Voor ieder wat wils. Uitdagende zwarte pistes maar ook mooie blauwe pistes voor beginners. Leuke skischool. en goede restaurants op de berg.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

maart 2012

• 10Bennie06-08-2012

Geweldig

We waren afgelopen winter in dit geweldige hotel, de kamers zijn geweldig, helemaal af. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam ze staan de hele dag voor je klaar en beheersen de duitse en ook de nederlandse taal goed. Het hotel ligt op een zeer unieke locatie, er zijn geen auto's en moet dus via een gondel naar boven, hierdoor kom je helemaal in een vakantiegevoel terecht en vergeet je even alles. Als je in de spa gaat ben je alleen maar aan het genieten en had ik het mooiste uitzicht ooit, je zit in de sneeuw en daardoor heb je kou en warmte tegelijk, een verademing. Het is een heerlijke frisse lucht daar op de berg en slaapt geweldig in de heerlijke bedden. De keuken serveert mooie gerechten en vond het culinaire hoogstantjes. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, je krijgt zoveel voor je geld en zult deze vakantie nooit meer vergeten en wilt echt nog een keer terug want het is top! Ik raad iedereen dit echt aan, ook voor gezinnen want ze zijn zeer kindvriendelijk!

• 10Sfeer in stad
    • 10Après ski

februari 2012

• 10wieske kuijlen30-07-2012

super

Hier zie je weer hoe mooi en groots de natuur is tussen de bergen.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 8J de jong05-07-2012

Mooi gelegen dorp

Geschikt voor wandelen en fotograferen van bloemen

• 6Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 10klm-palfenier05-04-2012

Mooi skigebied

Wij hebben deze week alleen geskied en waren 's avonds na het eten te moe om nog aan après ski te doen. In ons hotel (Hamilton Lodge) is dit ook niet van toepassing. Bij de gondel is wel een locatie. Mooi wandel en skigebied zeker voor de rustzoeker buiten de vakanties. Skigebied misschien niet groot genoeg voor iedereen. Voor mij als beginner, zeker meer dan voldoende.

• 9Skigebied gevorderden

maart 2012

• 8abraham van der hoek11-03-2010

heerlijk easy going gebied

Belalp is een heerlijke bestemming als je van rust houdt en geen lange wachttijden bij de liften. Ideaal voor gezinnen en het skigebied biedt voor zowel beginners als gevorderden perspectief. Voor uitgaan en de apre ski moet je hier niet zijn.

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 10Kenneth10-09-2009

Wat een uitzicht!

Geweest in de eerste week van de paasvakantie en er lag nog pakken sneeuw! Chalet geboekt op 2200 meter en men kon hier werkelijk genieten van de rust en de stilte. Er zijn enkele restaurants, maar is wel eindje wandelen. Als je een goede fysiek hebt en wilt genieten van prachtige vergezichten is Belalp een topbestemming. Hele mooie skipistes en een prachtige sleebaan van enkele kilometers. Dit moet je zeker gedaan hebben, absoluut dolle pret.

• 8Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden