• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport hotels Auffach

Reviews over Auffach

• 9J.01-02-2019

Geweldig!

Leuk dorpje is auffach. Wij verbleven in een appartement van bergjuwel. Prachtig appartement. Zeer luxe en zeer nieuw. Helga was ook zeer vriendelijk. Ze kende ons nog van vorig jaar. Verder is auffach een klein, maar gezellig dorpje met een Nederlands eettentje onder aan de piste. Ook de lokale bevolking is zeer vriendelijk. Skigebieden in de omgeving zijn makkelijk te bereiken met de skibus.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 7Skigebied beginners

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Josine09-01-2019

Geweldig

Geweldig week skiën gehad . Bij Marius altijd gezellig drankje na het skiën. Heerlijk gegeten in de Thalmuhle en pizza bij café Martin.

• 8Après ski

december 2018

• 7susan29-12-2017

Ik mistte wel de gluhwein en het levendige apres ski die kwam ik daar nergens tegen , dan moest je naar een ander dorpje gaan. Wij waren in Auffach en daar was het tamelijk rustig. vooral savonds .

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Skigebied beginners
    • 4Après ski

Gereisd met vrienden in december 2017

• 6Jesper21-02-2017

Super gebied!

Super leuk en variërend gebied, perfect voor een wintersport voor mensen van alle niveaus.

• 8Cultuur
    • 10Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Mieke13-02-2017

Rust en ruimte

Auffach ligt in Skigebied Wildschönau klein dorpje waar in voorjaar snellere en grotere gondel je vanuit dorpje in het skigebied brengt. Mooie pistes en door verbinding een mooi gebied geworden. Ondanks aantal moderne voorzieningen en restaurants hangt er nog een gemoedelijk Oostenrijks sfeertje. Kids kunnen bij het middenstation leuk naar skischooltje, ook genoeg pistes voor gevorderde skiër. Hele familie kan hier vooruit.

• 7Après ski

december 2016

• 8Willem08-01-2017

Fijne ski vakantie in Auffach

Auffach is een leuk klein dorp met verschillende hotels / appartementen / pensions en restaurants. Afgelopen week prima ski vakantie gehad. Eerste paar dagen geen sneeuw maar goed geprepareerde pistes met kunstsneeuw en vanaf woensdag een overvloed aan sneeuw. Pistes zijn goed voor de beginnende en de wat gevorderde skiërs.Je skiet wel vaak hetzelfde stuk echter de afdaling naar het dal is erg leuk. Apres ski is er minimaal. Capaciteit van de gondel is wat weinig voor het aanbod. s'morgens staan er dikke rijen voor de lift. Ik heb echter begrepen dat er een nieuwe lift komt met meer capaciteit. Eten kun je er goed in de diverse restaurants. Meerdere malen gegeten bij hotel Platzl. Het eten is daar zeer goed. Voor slechts € 16,- p.p kun je gebruik maken van het 3 gangen menu dat de gasten ook krijgen, echter je kunt ook voor niet veel meer heerlijk a la carte eten. Een paar jaar geleden zijn we ook in de zomer in Auffach geweest. De natuur is er prachtig en je kunt er oneindig wandelen. Wat ons is opgevallen dat het er zeer schoon is. Men is daar erg milieu bewust bezig. Al het afval wordt gescheiden en je vind er nergens rommel op de straat. Ook is het verboden om huishoudelijk afval te dumpen in openbare prullenbakken bij supermarkten etc. (Strenge controle) Auffach is gewoon een aanrader !

• 6Cultuur

januari 2017

• 7givago23-08-2016

Gezellig dorpje

We bezochten Auffach in de zomer.Gezellig dorpje gelegen in Wildschonau op 875 m hoogte.je kan met de gondelbaan naar boven (gratis met de wildschonaucard)tot op 2000 m vanwaar je een mooi uitzicht hebt op de vallei, In het dorpje zijn enkele winkeltjes waaronder een spar en verschillende hotels.Er rijd een treintje 7,5 € voor een rondrit van 2 uur.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7nickvg802-03-2016

leuk dorpje

leuk dorpje, relatief klein skigebied, maar voor de recreatieve skiërs zeker goed. pistes en liften goed onderhouden. leuke apres ski bars. ook op de pistes gezellige hutten. Ook voor wandelaars een aangenaam dorpje. enkele leuke winkeltjes, etc.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Anoniem01-03-2016

Goed skigebied, met mooie brede pistes

• 6Uitgaanslevenn

februari 2016

• 7an31-12-2015

niet voor beginnende skiërs met kleine kindjes

De omgeving was mooi. Maar wij vonden dat er teveel rode, korte pistes waren en de skiles voor de kleintjes was ook niet leuk. Als je een beginner bent en je wilt dat je kleintjes het ook leuk hebben, dan is Alpbach een aanrader. Het hoort bij hetzelfde skigebied en wij zijn halverwege de week alleen nog daarheen gegaan. Heel veel blauwe pistes en boven op de berg is zowel een crèche als hele leuke skischool voor de kleintjes.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur