Sorteren

hotels Winterberg (Sauerland)

Reviews over Winterberg (Sauerland)

Fantastisch!

Jos Klomberg
    23-9-2018

We hebben weer volop genoten van de gastvrijheid van het Team Der Brabander. We hebben helemaal geen op- of aanmerkingen, het was in 1 woord: TOP!!

Voor de zoveelste keer: Geweldig!

Hans Koppens
    23-9-2018

Als je niet van gezelligheid houd, ga dan ergens anders heen!

Volgend jaar weer!

Mark
    21-9-2018

Keurig mooi hotel, met een prachtige ligging. Hier heerlijk kunnen ontspannen tussen de aanbevolen fietstochten door.

Leuk persoonlijk contact met de eigenaren, die bereid zijn je te helpen en adviseren op elk gebied.

Ook het eten is zeer aan te raden!

Gaan hier zeker naar terug!

Van harte aanbevolen. Wij gaan zeker terug.

At Sonneveld en Geja Cadee
    16-9-2018

Hotel Nuhnetal is een prima hotel waar wij 11 nachten verbleven voor een wandelvakantie. De Sauerlandzimmer die wij hadden was ruim en bood voldoende zitgelegenheid. De kamer was schoon.

De badkamer was ruim en beschikt over een goede douche.

Het ontbijtbuffet was erg goed. Er was van alles beschikbaar.

We hadden half pension. Voor ons was dit prima. Dagelijkse een 3 gangen menu, waarvoor wij 's morgens een keuze konden maken.Ook de vegetarische gerechten voor mijn partner waren afwisselend en van goede kwaliteit.

Het personeel is erg aardig en volop behulpzaam. Frau Diemel, de eigenaresse, was erg vaak aanwezig in de receptie en was erg behulpzaam.

Het zwembad is klein, maar voldoende. Heerlijk warm water. Erg lagen handdoeken klaar.Van de sauna en de andere welness-voorzieningen hebben we geen gebruik gemaakt. De sauna zag er schoon uit en ook hier waren handdoeken aanwezig.

Het hotel ligt tegen het centrum van Winterberg aan.

Ben hier voor de 4e keer. Goede kamers. Goed eten.

Wilko
    15-9-2018

Kom je met de motor? Dat is goed geregeld, die kan mooi binnen staan!