hotels Winterberg (Sauerland)

Reviews over Winterberg (Sauerland)

robina boghaba,
    13-12-2018

Was super en zeker voor herhaling vatbaar

Super zeker voor herhaling vatbaar .

c.sanders,
    12-12-2018

Een superfijn en klantvriendelijk bedrijf die echt klaarstaan voor hun gasten . Niks is teveel alles is mogelijk je hoeft maar te vragen en het word geregeld ! Fijne grote en schone kamers Lekker eten en goede service in een woord TOP !

Zeer geslaagd.

F Erdem,
    12-12-2018

Mooi hotel. Geweldige sfeer. Leuke kamertjes. Goed georganiseerd fp2000.

Helemaal fantastisch

Ingrid Van Breemen,
    10-12-2018

Hotel den brabander is een geweldig hotel met voor ieder wat wils. Vriendelijke gastheer en personeel en goed eten.

De prijzen zijn redelijk en de gezelligheid is groot.

Enigste nadeel vonden wij de hoofdkussen die waren te slap. Maar nadat we dat aangegeven hadden kregen we een kussen bij.

Winterberg is ook een gezellig stadje en er is veel te doen in de omgeving.

Wij gaan zeker terug

Geweldig weekend gehad ondanks het slechte weer.

Fam. den Otter,
    9-12-2018

We waren er tijdens het Schotse weekend. De band, Ogham, heeft er fans bijgekregen. Het hotel viel ook erg in de smaak bij ons kinderen(25+) terwijl die dachten dat het vooral voor oudere mensen is. Het entertainment biedt voor elk wat wils, kortom een aanrader!