Sorteren

Reviews over Willemstad

Prachtig Resort

Johnnieboy
    23-9-2018

Kontiki Beach Resort is een prachtig resort.

Door het hele park verschillende mooie zoutwater zwembaden, altijd wel één grenzend aan je kamer.

Ook zijn de kamers mooi en netjes, worden elke dag keurig schoongemaakt.

De stranden Cabana Beach en Mood Beach zijn schitterend en hier word je op je wenken bediend van eten en drinken.

Tip, neem het extra pakket dan heb je altijd lekkere ligbedden tot je beschikking.

Duikbrilletje mee en genieten.

paradijs

theijssen
    23-9-2018

mooie kamers, alles goed geregeld, netjes schoon. mooie ligging, vriendelijk personeel!!!:)

Het pararadijs van Curacao LionsDive Beach resort

y de groot
    21-9-2018

Voor de Twee keer op Lionsdive Beach Resort geweest echt een paradijs elke keer weer als we er zijn Dit keer was het onze Huwelijks reis 25 jaar getrouwd pracht kamer hadden we en kregen als kado een heerlijke fles champagne top zijn jullie wij hebben genoten en komen volgend jaar weer terug Het hele team bedankt voor alles en tot volgend jaar september weer

zeer goed

lisanne
    20-9-2018

mooie inrichting-goede service

Community Manager, Revenue Manager, 25-9-2018

Dear Lisanne,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Hotel! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

We look forward to having you back with us some day.

All the best,

Team Papagayo

fantastisch

Tanja
    20-9-2018

wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een mooi hotel, prima ruime kamers, vriendelijke personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en alle andere faciliteiten waren ook erg goed.