Sorteren

mooi schoon! Vriendelijk personeel

Geen enkel minpunt!

Laura
    10-7-2018
    Ik en mijn broertje hebben echt een onwijs fijne tijd gehad. Aardig personeel, zeer behulpzaam en dan hebben we het nog niet over de plek zelf: prachtig aan zee, het uitzicht is onbeschrijfelijk (vooral vanuit de infinity pool bij het hotel)! De ligging is perfect, op loopafstand van het centrum van Willemstad. Ook van het eten en drinken bij het hotel hebben we erg genoten! Ik zou zeker nog een keer terugkomen bij Scuba Lodge!

Super

Renie
    10-7-2018

Wij kwamen bij Acoya in een warm bad! In tegenstelling tot een andere review, waren wij erg te spreken over het eten, zowel in de ochtend, middag en avond. En wat zijn de mensen vriendelijk! Ze willen werkelijk alles voor je doen om het naar je zin te maken. Dick en Margriet doen het geweldig maar willen absoluut de credits niet, zoals zij tegen ons vertelde: onze collega's doen het, wij sturen een

beetje. Respect hoor. Ook voor de frontdesk een compliment, behalve voor 1 want die was ons net te arrogant en sprak vaak in papiaments met collega's als wij aan de balie stonden. Jammer. De General Manager, ik geloof dat hij Jose heet, was ook erg toegankelijk. Dank jullie wel en tot de volgende keer.

niet twijfelen maar doen!!!

Saskia
    3-7-2018
    wij waren met z'n vieren in dit hotel en ik kan alleen maar zeggen........... niet twijfelen maar gewoon doen!! Wat een heerlijk hotel met super behulpzaam personeel. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. De kamers waren mooi en ruim met een eigen keukentje zodat we zelf ons ontbijt konden klaarmaken. Heerlijk beschut buiten kunnen zitten op het "gezamenlijke" terras waar we uit de zon zaten maar door het open dak een heerlijk windje hadden. Het personeel heeft echt alles gedaan om het ons naar de zin te maken en dat is geweldig gelukt. Wij kijken terug op een zeer geslaagde vakantie!!
Willemstad scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1422 reviews