We hebben een aantal aanbieders voor Wetteren voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wetteren voor je op een rij gezet:

Reviews over Wetteren

• 9Norbert15-04-2017

Een fijne dag

Als je een beetje van cultuur houd vindt je hier nog statige herenhuizen, een mooie kerk (gekend vanwege het gestolen "Lam Gods") en een prachtig gemeentehuis. Ook het stationsgebouw is volledig gerenoveerd, evenals de watertoren. het prachtige sportcentrum De Warande is zeker een daguitstap waard, men kan er zwemmen en relaxen. ook de kinderen kunnen volop genieten van het zwembad en de glijbanen. Voor mooie winkels ben je er wel niet aan het juiste adres, maar de vele terrasjes op het marktplein maken dat weer goed (ondanks het doorgaand verkeer). Je kan ook genieten van een ^prachtige wandeling langsheen de schelde, maar daarvoor steek je deze best over via één van de 2 bruggen.

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Kenny12-11-2010

Niet veel te doen !

Wetteren is gewone grote gemeente, het is er eigenlijk niet gezellig en voor goede restaurants of vele mooie winkels ben je er ook niet aan het juiste adres !!!

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving